fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שר הביטחון: השקט בצפון יישמר

שר הביטחון משה בוגי יעלון ערך סיור בקריות והתייחס למצב הביטחוני המתוח
בוגי יעלון ושמואל סיסו
בוגי יעלון ושמואל סיסו (צילום: דוברות עיריית קריית ים)
בוגי יעלון ושמואל סיסו
בוגי יעלון ושמואל סיסו (צילום: דוברות עיריית קריית ים)

בעיצומה של המתיחות בצפון, ביקר  שר הביטחון בוגי יעלון בקריות. יעלון נפגש עם ראש עיריית קרית אתא יעקב פרץ בלשכתו ושוחח עמו על שורה של נושאים, בין היתר, נושאים הנוגעים לפיתוחה של קרית אתא והמצב הביטחוני בצפון. השר יעלון אמר כי היקף ההשקעות בעבודות הפיתוח בקרית אתא הוא מן הגדולים בארץ.

בהמשך הגיע השר יעלון לקרית ים, שם קיים סקירה ביטחונית לבכירי העירייה. "אני יכול להבטיח לכם שאתם יכולים לישון בלילה בשקט". אמר שר הביטחון לחברי מועצת עיריית קריית ים ובכירי העירייה. השר ניצל את ההזדמנות כדי להציג בפניו תמונת מצב עדכנית של הנעשה באזור וכן כדי להרים כוסית ברכה לרגל השנה החדשה. יעלון ביקש להימנע מהצהרות פומביות אך ציין כי עצם העובדה שהוא הגיע כמתוכנן לביקור שנקבע מראש מדברת בעד עצמה. יעלון, שביקר בעיר כבר מספר פעמים, גם בתפקידיו הקודמים, סיפר לראש העיריה שמואל סיסו כי הוא עוקב אחר התקדמותה של העיר והתפתחותה בשנים האחרונות. סיסו מצדו עדכן את השר בהיערכות העירונית לשעת חירום במיוחד לאור ההתפתחויות האחרונות בצפון וירי הקטיושות לפני שבוע.

בהמשך הגיע השר יעלון לביתו של ראש עיריית קרית מוצקין חיים צורי, שם הרים כוסית לקראת השנה החדשה.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות