fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שכן טוב: שרון יזרייב סייע לשכנים של אימו

יזרייב גילה כי בשכנות לאם מתגוררת משפחה עם חמישה ילדים הסובלת ממצוקה כלכלית קשה. "המראה גמר אותי נפשית והסיפור נגע מאד לליבי", סיפר יזרייב
ממשיך לסייע. שרון יזרייב (צילום: דור וינטרוב)

שרון יזרייב, שניהל את מועדון הרוז בקריות, החליט לעזור לשכנים של אימו שסובלים ממצוקה כלכלית.

יזרייב (30), ניהל עד לפני כשלושה חודשים את הרוז בקריות, ובקרוב ינהל את מועדון הפיימוס שיפתח במקומו. ביום שלישי שעבר הוא הגיע לבית אימו בעכו וגילה כי בשכנות לאם מתגוררת משפחה עם חמישה ילדים הסובלת ממצוקה כלכלית קשה.

כשנכנס לביתם ראה שלושה מתוך חמשת ילדי המשפחה ישובים על מזרן. כמו כן, המקרר בבית היה ריק מתכולה. במהלך שיחה עם ההורים, גילה יזרייב כי המשפחה עלתה לישראל לפני כשנתיים, וכי ההורים מתקשים במציאת עבודה בשל בעיות קליטה.

ממשיך לסייע. שרון יזרייב (צילום: דור וינטרוב)

"המראה גמר אותי נפשית והסיפור נגע מאד לליבי", סיפר יזרייב, "הלכתי והבאתי להם מיד קרטון מלא במצרכים ובמקביל החלטתי לעשות כמה טלפונים לחברים על מנת למצוא להם תרומות".

בנוסף לתרומות המיידיות, יזרייב פרסם פוסט בפייסבוק שבו תיאר את מצבה של המשפחה, בקריאה לסייע להם. הפוסט זכה למאות תגובות ושיתופים. בהמשך החלו לזרום תרומות של מיטות, צעצועים, בגדים, מוצרי חשמל ומוצרי מזון. יזרייז אף פנה לעמותות המספקות מזון לנזקקים באזור מגוריו בבקשה לדאוג למשפחה לחבילת מזון שבועית.

בימים אלה עושה יזרייב מאמצים רבים כדי למצוא להורים תעסוקה. "זה פשוט מטורף לגלות שבמדינה שלנו חיים אנשים במצב כזה, מטורף להבין שיש אנשים שעדיין קשה להם לשרוד", אמר יזרייב, "אני חושב שיש במדינה גורמים שצריכים להתעורר ובמקום להעלות את תעריפי החשמל והארנונה ישקיעו בעזרה לאנשים על מנת שיוכלו לעמוד על הרגליים ולפרנס את משפחתם בכבוד. אני קורא לכל מי שיכול לעזור למשפחה ליצור איתי קשר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות