fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שיא בונדליזם בתל רגב: נפצים הושלכו לעבר בית העלמין

יו"ר מנהלת בית העלמין, אריה פרג'ון כותב לראשי ערים: "המצב לא יכול להימשך כך"
כבלים שנקרעו מהדף הנפצים (צילום: יח"צ)
כבלים שנקרעו מהדף הנפצים (צילום: יח"צ)

השומרים בבית העלמין תל רגב התלוננו השבוע כי הושלכו לעברם נפצים בכניסה לבית העלמין תל רגב ובהמשך הוזעקו למקום חבלני משטרת זבולון שגילו ליד משרדי ההנהלה בלון גז ורימון רסס. הנהלת בתי העלמין תל רגב החליטה בישיבתה באותו היום להודיע על הפסקת הקבורה במקום, באם לא ימצא פתרון לבעיית גניבת הציוד המשמש לקבורה והחבלות החוזרות ונשנות במצלמות האבטחה, כאשר השיא נרשם בסוף השבוע, שעה שאלמונים הסירו את כל מערך מצלמות האבטחה שהוצבו בבית העלמין לאחרונה.

"המצב הזה לא יכול להימשך. אם משטרת ישראל אינה מסוגלת לספק הגנה לבית העלמין ולתפוס את מבצעי הפשעים הללו שתודיע בפה מלא שידה קצרה מלהושיע. ככה אי אפשר להמשיך בעבודות הקבורה. מה שעושים כאן זו פגיעה בכבוד המתים והחיים" יו"ר מנהלת בית העלמין, אריה פרג'ון.

בליל שני, משטרת זבולון עצרה את תושב איבטין בשנות ה-40 לחייו, החשוד במעורבות בתקרית זריקת רימון הלם לעבר בית העלמין, מוקדם יותר בערב. לא נגרם נזק למקום ולא היו נפגעים, בבוקר שלישי חוקרי התחנה הביאו את החשוד לבית משפט השלום בקריות במטרה להאריך את מעצרו.

כבלים שנקרעו מהדף הנפצים (צילום: יח"צ)
כבלים שנקרעו מהדף הנפצים (צילום: יח"צ)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות