fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קריות: חטפו אייפונים מנשים וישלחו לחמש שנות מאסר

ישראל אלמלח מקרית אתא ואושר בן חיון מקרית ים הורשעו בשורה של עבירות ביניהם: שוד תחנות דלק וזיוף מספרי רישוי של רכבים. בית המשפט המחוזי בחיפה גזר עליהם חודשי מאסר ארוכים ופיצוי למתלוננות שתקפו בסכום של 50 אלף שקלים
אייפון אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה

ביהמ"ש המחוזי בחיפה גזר את עונשם של שני נאשמים תושבי הקריות שהורשע בפרשת זיופי לוחיות מספרי רכב, גניבת דלק על ידי תדלוק בתחנות דלק והמלטות ללא תשלום, חטיפת טלפונים סלולריים ממתלוננות תוך כדי תקיפתן וגרימת חבלות, עת נאבקו בהם ועבירת נוספות. ישראל אלמלח, בן 23, מקרית אתא הורשע בסיוע לשוד, בשתי עבירות של קבלת דבר במרמה, שלוש עבירות של זיוף זהות של חלק של רכב, בסיוע לתקיפה לשם גניבה ובסיוע לגניבה, הוטלו מאסר בפועל למשך 42 חודשים, מאסר על תנאי למשך 18 חודשים וכן פסילתו מלקבל או להחזיק רישיון נהיגה למשך 12 חודשים מיום שחרורו. כן יפצה את המתלוננות בסכום של 25 אלף שקלים.

על נאשם אושר בן חיון, בן 21 מקרית ים שהורשע בשוד, בקבלת דבר במרמה, ובשתי עבירות של זיוף זהות של חלק של רכב , הוטלו העונשים הבאים : מאסר בפועל למשך 50 חודשים, הפעלת המאסר על תנאי בן ששת חודשים שהוטל בתיק קודם כך שירצה מאסר בפועל 56 חדשים , מאסר על תנאי למשך 18 חודשים, וכן יפצה את המתלוננת השנייה בסכום של 50 אלף שקלים.

השופטת ציינה כי בנסיבות העניין, ראתה להעדיף את שיקולי הגמול והמניעה, לאחר שהתרשמה כי שני הנאשמים הינם מסוכנים לציבור ואין מנוס מהרחקתם מהחברה ומשליחתם למאסר בפועל לתקופה ממושכת.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות