fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פורקה השותפות במסעדת אווזי בחוצות המפרץ

עו"ד דב הירש מונה לפרק את השותפות המחזיקה בשלושת המסעדות שנותרו מתוך 11 שכללה הרשת, זאת לבקשתם של מנהלי הסניפים, שהחליטו להיפרד, בגלל חילוקי דעות עסקיים.
דב הירש
עו"ד דב הירש (צילום: יגאל לוי)

 לבקשתם של בעלי שלושה מסניפי רשת אווזי, בחיפה, בירושלים ובעפולה, מונה עו"ד דב הירש לפרק את השותפות המחזיקה במסעדות. מינויו של עו"ד הירש כמפרק מרצון נעשה לפני כחודש ימים על ידי בעלי חברת מ.א אזולאי שירותי הסעדה בע"מ, אשר ניהלו את שלוש המסעדות והחליטו להיפרד. לאחר הפירוק, תהיה המסעדה בעפולה בבעלות צד אחד של השותפות ואילו המסעדות בחוצות המפרץ ובירושלים יהיו בידי שותף אחר.

עורך דין דב הירש. צילום יגאל לוי

מ.א  אזולאי שירותי הסעדה בע"מ זכתה בעבר זיכיון להפעלה של שלושה סניפים ברשת אווזי. לאחרונה חדלו 11 סניפי 'אווזי' בישראל להתקיים כרשת בבעלות של גורם עסקי אחד ובפיצול שנוצר, לקחו בעלי מ.א אזולאי שרותי הסעדה בע"מ שלושה מהסניפים.

לאחרונה נתגלעו חילוקי דעות עסקיים בין שני השותפים בחברת מ. א אזולאי שרותי הסעדה בע"מ והם ביקשו להיפרד בהליך של פירוק מרצון. בעלי החברה פנו לעו"ד הירש וביקשו ממנו כי יתמנה למפרק מרצון של השותפות. בפנייתם, ביקשו שני הצדדים מעורך הדין הירש לפרק משפטית את השותפות ולסגור את החברה שהייתה בבעלותם ואשר הפעילה את המסעדות.

בשל הסיטואציה המשפטית שנוצרה, התבקש עו"ד הירש

גם לנהל את המסעדה בעפולה. בימים אלה מבצע משרדו  תהליך איתור ומיון של מועמדים לתפקיד שף במסעדת אווזי בעפולה.

עו"ד דב הירש מסר בתגובה: "תפקידי כרגע הוא לבצע רישום ואיסוף של כל נכסי החברה בארץ. מדובר בעיקר במוניטין, בהסכמי שכירות של הנכסים ובציוד שבמסעדות. אני לא מזניח גם את נושא השירות של הלקוחות שמגיעים לשלוש מסעדות אווזי ומצפים להמשיך וליהנות מתפריט איכותי וטעים, לשירות טוב ולמסעדה אסתטית וכמובן נקיה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות