fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ספר מקרית ים נרצח באזור התעשייה בקרית חיים

על פי החשד, מעצב השיער יוסף דוב הגיע לבניין כדי לרכוש מוצרים למספרתו, מחברה למוצרי מספרות הממוקמת בבניין. "ירדתי במדרגות, פתחתי את המעלית וראיתי אותו", סיפר אחד העובדים בבניין בו התרחש הרצח
זירת רצח

היום (שני) בשעות הצהרים, התקבלה הודעה במשטרת זבולון על אדם המתבוסס בדמו בבניין משרדים ברחוב חלוצי התעשייה בקרית חיים. כוחות משטרה וימ"ר שהגיעו למקום, מלווים בשירותי ההצלה של זק"א קבעו את מותו, של יוסף דוב מקרית ים בן 52.

על פי החשד, דוב הגיע לבניין כדי לרכוש מוצרים למספרתו, מחברה למוצרי מספרות הממוקמת בבניין. עדי ראייה סיפרו כי מעצב השיער הגיע למקום מלווה באדם נוסף, לא מוכר. אחד מעובדי החברה, נקרא לזהות את מעצב השיער בתוך המעלית וראה אותו מתבוסס בדמו. "ירדתי במדרגות, פתחתי את המעלית וראיתי אותו", סיפר העובד. "שמעתי שהוא הגיע עם מישהו ואני חושב שזה שהגיע איתו חיסל אותו".

זירת הרצח בחלוצי התעשייה (צילום: שי וקנין)

למקום הגיע גם חברו של הנרצח. "שמעתי ברדיו שאמרו על רצח בקרית חיים ואמרו משהו על סוג הרכב. ניסיתי לצלצל אליו והוא לא ענה לי. אין מצב שהוא לא עונה לי. צלצלתי אליו למספרה ואחת העובדות אמרה לי שהוא יצא לסידורים. הגעתי לפה וראיתי שבאמת מדובר בו.

קצין אגף החקירות של משטרת זבולון סנ"צ גדי חטב מסר בתגובה: "הוזעקנו בעקבות דיווח על אדם המתבוסס בדמו. מותו נקבע במקום ואנו חושדים שמדובר ברצח. יש לנו כיווני חקירה לא רעים וחשדות ראשוניים, כרגע החקירה בעיצומה. מדובר באדם נורמטיבי לחלוטין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות