fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משאית עם תרנגולי הודו התהפכה בכביש עוקף קריות

המשאית היתה בדרך לשחיטה בשלומי. לאירוע הגיעו ארגון הטבעונים בקרית ביאליק שהביע את מחאתו על היחס לעופות ובעלי חיים . בועז גולן דובר איחוד והצלה: "המראה שהתגלה לעינינו היה כואב וקשה"
תרנגולי הודו נדרסו למוות
תרנגולי הודו נדרסו למוות

תאונה קטלנית. משאית  הנושאת תרנגולי הודו התהפכה אמש (1:01) לפנות בוקר בכביש עוקף קריות (22) סמוך לקרית ביאליק.  המשאית עשתה דרכה למשחטה במפעל זוגלובק בשלומי.
זירת האירוע, לפי עדי ראייה נראה כמו קרב עקוב מדם. עשרות עופות נהרגו כתוצאה מהתהפכות המשאית, חלקם שוטטו בדם וחלקם אף ניסו לברוח.

סיגלית נבו וחבריה מקרית ביאליק  הם פעילים בארגון שפועל נגד אכילת בעלי חיים ובעד טבעונות במהלכו נערך עימות עם בעל המשאית: "יצאנו לשטח בניסיון להציל כמה שיותר עופות ואלי להעניק להם טיפול רפואי. הכלובים היו הפוכים על הכביש והכל היה מלא בנוצות וגופות ומרוסקות, מראה קשה ביותר.  אפשר היה לשמוע את הצרחות שלהם , את היבבות של זעקה לעזרה". כך סיפרו הבוקר לבלינקר.

בועז גולן, דובר איחוד הצלה: ״הגענו למקום לאחר שהתקבל במוקד איחוד הצלה דיווח על תאונה. המראה שהתגלה לעינינו היה כואב וקשה… מאות תרנגולי הודו מתים ורבים אחרים גוססים או פצועים. כונני איחוד הצלה ושוטרי תחנת זבולון החלו לחלץ תרנגולים חיים מהלולים. באמצעות כלי עבודה חתכנו את רשתות הלולים וחילצנו תרנגולי הודו רבים״.

משאית עם תרנגולי הודו התהפכה בכביש עוקף קריות
משאית עם תרנגולי הודו התהפכה בכביש עוקף קריות (צילומים: באדיבות סיגלית נבו)
כלובים  הפוכים עם תרנגולי הודו
כלובים הפוכים עם תרנגולי הודו
תרנגולי הודו נדרסו למוות
תרנגולי הודו נדרסו למוות

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות