fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מהמוות ובחזרה

דימה איזמאילוב, בן ה-24, נפצע בתאונת דרכים ולאחר שנקבע מותו בניידת טיפול נמרץ, שב לחיים. בימים אלו הוא חולם לחזור לכיבוי אש ולחדש את הישגיו בשחייה
דימה איזמאילוב
"שנה של קריעה". איזמאילוב (צילום: אפרת פראנק)

חוקר התאונות שנכנס לחקור את דימה איזמאילוב בבית החולים רמב"ם לפני כחצי שנה היה המום. כשהמקרה הגיע אליו, נאמר לו שמדובר בתאונת דרכים עם הרוג. אלא שאז הוא נכנס לחדר, התיישב מול איזמאילוב, לא הסתיר את ההפתעה ואמר: "אתה לא אמור לשבת פה היום, זה נס רפואי שאתה יושב ומדבר איתי". גם הרופאים של מגדירים אותו נס רפואי.

איזמאילוב נפגע בתאונת דרכים ביום הכי סוער בחורף האחרון, בזמן שרכב על אופנוע, הוא לא זוכר לאן ולמה. רכב פרטי התנגש בו והעיף אותו לנתיב הנסיעה הנגדי. שם משאית פגעה בו חזיתית והעיפה אותו 50 מטרים ממקום התאונה. באמבולנס שפינה אותו אל בית החולים רמב"ם קבעו את מותו. אולם פרמדיק עקשן ביצע באיזמאילוב עוד החייאה והוא הגיע אל בית החולים במצב אנוש עם גוף מרוסק ופגיעות רב מערכתיות. שבעה חודשים אחרי, הוא מדדה על קביים, למרות שהרופאים לא צפו שיקום מכיסא הגלגלים כל כך מהר.

"לא רציתי לחיות בוינגייט"
לכאורה מדובר בסיפור של תאונת דרכים קטלנית, אבל סיפורו של איזמאילוב מורכב יותר. הוא בן 24 מקרית ביאליק, פעמיים אלוף ישראל בשחייה, שהגשים את חלומו והתגייס למערך כיבוי האש. ילד יפה וחסון שכל העתיד היה לפניו, עד אותו יום גשום בו התהפכו לו החיים.

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בעיתון "הד הקריות"

דימה איזמאילוב
"שנה של קריעה". איזמאילוב (צילום: אפרת פראנק)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות