fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוחמי האש משתלמים בשבדיה

משלחת של קצינים ולוחמי אש מטעם הרשות הארצית לכבאות והצלה, נסעו לשבדיה הקרה, להשתלמות מקצועית בנושא חומרים מסוכנים. היו שם גם נציגים מהצפון
משתלמים בשבדיה. לוחמי האש צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה
משתלמים בשבדיה. לוחמי האש (צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה)

צא ולמד: משלחת בת 20 קצינים ולוחמי אש  מטעם הרשות הארצית לכבאות והצלה יצאה בשבוע שעבר לעיר סקובדה שבשבדיה על מנת לקחת חלק בהשתלמות מתקדמת בתחום החומרים המסוכנים. במסגרת ההשתלמות אשר נערכה במתקני המרכז השבדי לאימוני הצלה  תרגלו המשתתפים תרחישי חומרים מסוכנים שונים תוך חשיפה לחומרים כימיים "חיים" כדוגמת גזים ונוזלים דליקים, אמוניה, חומצות ובסיסים רעילים.

מתרגלים התמודדות עם חומרים מסוכנים.לוחמי האש. צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה

דובר שירותי הכיבוי במחוז חוף,אורי צ'ובוטרו מסר כי ההשתלמות נועדה לשפר את ההערכות המקצועית של יחידות החומרים המסוכנים המחוזיות תוך התנסות במתקני אימונים מהמובילים בעולם ואשר כמותם אין בנמצא בארץ. מתקנים אלו מאפשרים הדמיית מגוון רחב של תרחישי אמת תוך חשיפה מבוקרת של הלוחמים לחומרים כימיים ולסימולציות מתקדמות.

משתלמים בשבדיה. לוחמי האש . צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה

את מחוז חוף ייצגו במשלחת שלושה נציגים: רשף משנה מוטי סנדר  ורס"ר בועז פרידמן מתחנת חיפה, ורס"ל שמוליק פנסו מתחנת חדרה. מפקד מחוז חוף טפסר בכיר דני חנניה ציין כי המחוז בראשותו לא יחסוך בציוד, באמצעים ובהכשרות מהמעלה הראשונה בקנה מידה עולמי על מנת לשפר את יכולות וידע הלוחמים, ולשמר רמת מוכנות גבוהה לכל תרחיש.

"מוכנים לכל תרחיש". לוחמי האש. צילום: דוברות הרשות הארצית לכיבוי והצלה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות