fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החשוד ברצח הספר מהקריות התאבד הערב

השוטרים זיהו את הגבר ממצלמות האבטחה, בו נרצח מעצב השיער, כמי שהתלווה אליו. האקדח שנמצא בזירה, היה אותו אקדח שירה במעצב השיער והמשטרה העריכה כי מדובר ברצח והתאבדות
אילן סרדל
אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

דרמה בקריות: המשטרה הצליחה לאתר את החשוד ברצח הספר שנמצא ירוי במעלית, היום (שני) ברחוב חלוצי התעשייה בקרית חיים, רק שהוא נמצא ללא רוח חיים.
החשוד ברצח נמצא הערב ברחוב שדה בוקר בקרית אתא. ככל הנראה, שהבין כי המשטרה בעקבותיו, הוא נכנס לרכבו וירה בעצמו.

אילן סרדל (צילום: הילה מלמד)

צוות ניידת טיפול נמרץ בראשות הפראמדיק רז דיאמנד, החובש הבכיר גבי מיכאלוב והמתנדבים הילה בן ברוך ועידן דמתי ביצעו פעולות החייאה ממושכות בגבר בן 47 שבסופן נקבע מותו במקום.

השוטרים זיהו את הגבר ממצלמות האבטחה, בו נרצח מעצב השיער, כמי שהתלווה אליו. האקדח שנמצא בזירה, היה אותו אקדח שירה במעצב השיער והמשטרה העריכה כי מדובר ברצח והתאבדות.

מפקד תחנת זבולון נצ"מ אילן סרדל: "הגענו לזירה בקרית אתא וזיהינו את החשוד ברצח יושב בתוך רכב. הבלשים עטו עליו כדי לבצע מעצר והחשוד החליט לשים קץ לחייו, באמצעות כלי הירייה, אתו ביצע את הרצח שעתיים קודם לכן. מצילומי האבטחה זיהינו את החשוד כמי שנכנס למעלית עם הקורבן הראשון וזיהינו שיש קשר בין שני האנשים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות