fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החייל אנס או שהחיילת העלילה עליו?

מעצרו של חייל מהקריות הוארך בחמישה ימים, אולם לאחר שלושה ימים, הודיעה התביעה הצבאית, כי היא איננה עומדת על המשך מעצרו
אונס
צילום אילוסטרציה

חייל מהקריות, המשרת בבסיס בצפון הארץ, נעצר השבוע בחשד לביצוע עבירות מין, בין היתר, אונס של חיילת המשרתת יחד איתו בבסיס. החייל נעצר על ידי המשטרה הצבאית החוקרת והובא להארכת מעצר בבית הדין הצבאי בחיפה.

במהלך הדיון, ביקשה הפרקליטות להאריך את מעצרו בחמישה ימים, במהלכם יוכלו החוקרים להשלים את החקירה. סנגורו של החייל, עו"ד אסי פיסו, התנגד למעצר וביקש מבית הדין הצבאי בחיפה להורות על שחרורו.

עו"ד פיסו התרעם על כך שהחיילת הגישה את תלונתה על מקרה, שלטענתה אירע בחודש אוגוסט רק בשבוע שעבר וכן על כך שמעצר החייל התבצע 10 ימים לאחר שהחיילת הגישה את תלונתה. עוד טען עו"ד פיסו, כי חקירת החייל בוצעה, לאחר שהיה ער שעות רבות.

יצר נקמה. עו"ד פיסו [צילום: וניל בטעם]
יצר נקמה. עו"ד פיסו [צילום: וניל בטעם]
"מה היה קורה אם היו מחכים עוד כמה שעות שהוא ינוח?", שאל עו"ד פיסו את קצינת מצ"ח, אותה חקר במהלך הדיון, "המקרה הזה זועק לשמיים מבחינה ראייתית. אין חולק שהנאשם והמתלוננת היו זוג והיו ביניהם יחסי מין. זו לא הפעם הראשונה וזה קרה מספר פעמים. כל המניע על התלונה היה יצר הנקמה", טען עו"ד פיסו.

לדברי הסנגור, מדובר בבחור ללא עבר פלילי, שמפקדיו מרוצים מעבודתו והוא אוהב את השירות שלו. "הדבר נפל עליו כרעם ביום בהיר", אמר עו"ד פיסו וטען כי התלונה נבעה מיצר נקמה על כך שהחשוד, שהיה בן זוגה של החיילת, הודיע לה כי הוא מעוניין לסיים את הקשר ביניהם.

בית הדין האריך את מעצר החייל בחמישה ימים, אולם לאחר שלושה ימים, הודיעה התביעה הצבאית, כי היא איננה עומדת על המשך מעצרו של החשוד והוא שוחרר. במקביל פנה עו"ד אסי פיסו לפרקליטות הצבאית בבקשה לבדוק חשד לביצוע עבירה של מסירת הודעה כוזבת מצד החיילת.

עו"ד אסי פיסו: "האמנתי לאורך כל הדרך כי מרשי חף מכל פשע וכי מדובר בתלונה חסרת כל שחר אשר נבעה מיצר נקמה. הפרקליטות הצבאית נהגה במקרה זה בהגינות רבה, שעה שהודיעה כי אין היא עומדת על המשך מעצרו של מרשי  ויש לברך על כך".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות