fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הוגש כתב אישום כנגד ארבעה צעירים בחיפה ששדדו קשישה

לפי עובדות כתב האישום, קשרו ארבעת הנאשמים קשר לשדוד את המתלוננת, קשישה כבת 82, בידיעה כי היא אישה מבוגרת המתגוררת בגפה בדירתה בשכונת הדר בחיפה
הגיעו לשדוד אותו בביתו (אילוסטרציה PantherMedia)
הגיעו לשדוד אותו בביתו (אילוסטרציה PantherMedia)

פרקליטות מחוז חיפה (פלילי) הגישה הבוקר (שני) לבית המשפט המחוזי בחיפה כתב אישום נגד ניקולאי קוטוב (18), דמיטרי שרגאיב (23), חאפס דהיר (18) ואדם דהיר (19) מחיפה, בגין ביצוע עבירות של קשירת קשר לביצוע פשע ושוד בנסיבות מחמירות.

לפי עובדות כתב האישום, קשרו ארבעת הנאשמים קשר לשדוד את המתלוננת, קשישה כבת 82, בידיעה כי היא אישה מבוגרת המתגוררת בגפה בדירתה בשכונת הדר בחיפה, וזאת לאור היכרות מוקדמת של שניים מהנאשמים עם המתלוננת.

בהתאם לתוכניתם, בתאריך 16.12.13 סמוך לשעה 10:00 בבוקר, הגיעו הנאשמים אל ביתה של הקשישה כשהם מצוידים בכובעים ובכפפות. הארבעה החליטו על חלוקת תפקידים כאשר שניים נבחרו לעלות לדירת הקשישה ושניים נותרו לעמוד בפתח הבניין לשמור ולהשגיח.

אילוסטרציה (PantherMedia)
אילוסטרציה (PantherMedia)

בהמשך, שניים מהנאשמים נכנסו לדירת הקשישה, גנבו את רכושה תוך כדי זריקת חפציה על הרצפה, ואחד מהם אף איים עליה במספריים, כי אם לא תיתן לו את הטבעות שלרשותה יחתוך את אצבעותיה.

כמו כן לפני יציאתם חתכו הנאשמים את חוט הטלפון בבית המתלוננת על מנת למנוע ממנה להזעיק עזרה. לאחר מכן ברחו הארבעה יחדיו מהמקום ובהמשך אותו יום חלקו ביניהם את הכסף שנשדד כמו גם את הכסף שקיבלו ממכירת טבעות המתלוננת.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. נגד ניקולאי קוטוב יוחס אישום נוסף בעבירות של החזקה ונשיאת נשק, קשירת קשר לביצוע פשע, כניסה והתפרצות למקום מגורים וגניבה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות