fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"הוא שלף סכין ורץ לכיוון שלה כאילו הוא עומד לדקור אותה ואת התינוקת"

מצחיק זה לא. עובד באיקאה נטל סכין מפלסטיק ורץ איתה לכיוונה של אשה עם תינוקת שחיכתה למונית. איקאה בתגובה: "מדובר במעשה קונדס בין עובדים. איקאה רואה בחומרה התנהגות זו ומטפלת בנושא ללא פשרות"
איקאה קרית אתא
פועלים על מנת שמקרה שכזה לא יישנה. איקאה צילום: רותם כבסה
איקאה קרית אתא
פועלים על מנת שמקרה שכזה לא יישנה. איקאה צילום: רותם כבסה

חוויה לא נעימה עברה על אשה חרדית, אם לשבעה ילדים, כשהגיעה בשבוע שעבר לאיקאה עם בתה בת ה~11 ותינוקת בת ארבעה חודשים. כשסיימה את קניותיה, הזמינה מונית והמתינה בכניסה לחנות, כשהיא אוחזת בתינוקת בידיה. אמה סיפרה השבוע: "על ספסל סמוך ישבו שני צעירים בני מיעוטים. היא ראתה אותם מצחקקים וחשבה שהם מתלהבים מהתינוקת. תמימה שלי. לצערנו, זה היה בדיוק ההיפך, היא חשבה חיובי והם בדיוק ההיפך. פתאום, אחד מהם שלף סכין ורץ לכיוון שלה כאילו הוא עומד לדקור אותה ואת התינוקת. היא קפאה, וכשהוא הגיע ממש קרוב אליה, פנה שמאלה לכיוון השומר ודקר אותו

כאילו בצחוק. השומר גם אמר לו בצחוק 'וואי, הרגת אותי'. אחרי כמה דקות בתי התאוששה ושאלה את השומר אם זה מצחיק והוא התנצל אבל אמר לה שזה היה בצחוק". בינתיים הגיעה המונית והאשה עלתה עליה כשהיא מזועזעת מהחוויה הלא נעימה. היא הגישה תלונה במשטרה, ולאחר כשעה הגיעו השוטרים לאיקאה וחקרו את העובד. הוא התנצל וטען שמדובר במעשה קונדס. התלונה נסגרה מחוסר עניין לציבור. האם: "ביום ראשון היינו באיקאה ואמרו לנו שהכל מתועד במצלמות אבטחה. דיברנו עם סגנית מנהל הסניף והיא אמרה שהם ראו את הכל והם מטפלים בנושא. היא הראתה לנו חוברת של המוצרים של איקאה והראתה לנו את הסכין מקרטון שנמצאת בחוברת, עמה הוא דימה את הדקירה. למה הוא עשה את זה? שנאה? שעמום בעבודה?".

ביום שני צלצל לאשה סמנכ"ל השירות של איקאה ואמר כי הם רואים את המקרה בחומרה רבה. "זה היה מעשה קונדס אבל באותה מידה זה יכול היה להיות אמיתי. אלמלא הייתה חזקה, היא הייתה שומטת את התינוקת מהידיים, ואז מה? אף אחד לא חושב על הדברים האלה, אבל דווקא באיקאה לוקחים את המקרה בחומרה רבה", אמרה האם.

מאיקאה נמסר בתגובה: "אנו מצרים על המקרה, מדובר במעשה קונדס בין עובדים. איקאה רואה בחומרה התנהגות זו ומטפלת בנושא ללא פשרות. אנו מתנצלים על אי הנעימות שנגרמה ללקוחה ופועלים על מנת שמקרה שכזה לא יישנה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות