fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אישום נגד שוטר מתחנת זבולון: ביצע מעשה מגונה

על פי כתב האישום, הנאשם סגר את דלת חדר החקירות והחל להחמיא לנחקרת ולנשקה בפיה בניגוד לרצונה
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון (צילום: אושרי כהן)
תחנת משטרת זבולון
תחנת משטרת זבולון (צילום: אושרי כהן)

המחלקה לחקירות שוטרים בפרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט השלום בחיפה כתב אישום נגד ג'ריס באסל, חוקר בתחנת זבולון במרחב נוף בגין עבירות של מעשה מגונה ומרמה והפרת אמונים.

על פי כתב האישום, בעיצומה של חקירה של חשודה בעבירה של ביצוע הונאה באמצעות כרטיסי חיוב, ולאחר שחוקר נוסף שהיה עימו בחדר החקירות עזב את החדר, סגר באסל את דלת חדר החקירות והחל להחמיא לה, לנשקה בפיה בניגוד לרצונה וכל זאת בזמן שבן משפחתה ממתין לחקירה מחוץ לחדר ולאחר שהודתה בפניו כי נפלה בעבר קורבן למעשה אונס.

הנחקרת החלה לבכות וניסתה לגרום לבאסל לחדול ממעשיו. באסל חדל ממעשיו רק בשל רעש שנשמע מחוץ לחדר החקירות ומיד לאחר מכן הפסיק את החקירה שלה. לאחר חקירת בן משפחתה, הורה באסל לנחקרת להיכנס שוב לחדר החקירות וסגר את הדלת. לאחר שהודיע לה כי היא משוחררת ובעודם בחדר החל באסל שוב לנשקה בשפתיה בניגוד לרצונה, נגע בה בכל חלקי גופה, הניח ידו על איבר מינה והניח את ידה על אביר מינו. הנחקרת נרתעה ממעשיו וביקשה ממנו לחדול, תוך שהוא מבהיר לה כי ניתן לקיים יחסי מין במהירות. רק לאחר שאמרה לו כי בן משפחתה נמצא מחוץ לדלת ועלול לשמוע את הרעשים ולהיכנס לחדר החקירות, חדל באסל ממעשיו.

בימים שלאחר מכן באסל התקשר לנחקרת פעמים רבות וכשענתה לשיחה אמר לה כי הוא מתגעגע אליה והפציר בה להיפגש עימו. כשנפגשו השניים באקראי ברחוב מספר ימים לאחר מכן המשיך באסל בהפצרותיו וכשהמשיכה לסרב, חיבק אותה ונישק ללחיה בניגוד לרצונה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות