fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אירועי אוגוסט בקריות: הופעות, אמנים ופעילויות

עדן בן זקן
עדן בן זקן (צילום: יח"צ)

חודש אוגוסט הלוהט הוא גם החלק השני והאחרון של חופשת הקיץ והרשויות המקומיות מנסות למלא אותו בשלל פעילויות לילדים ולבני הנוער. השנה מביאות הרשויות המקומיות שלל אירועים ואמנים מהשורה הראשונה והתחרות על ליבם של החוגגים היא עזה.

קרית אתא- כמידי שנה, מקיימת עיריית קרית אתא אירועי תרבות ופנאי במהלך חופשת הקיץ במטרה לתת מענה איכותי וזול לתושבי העיר.

עדן בן זקן
עדן בן זקן (צילום: יח"צ)

במסגרת תוכנית "קיץ חם" יתקיימו אירועי משפחות במתחם בית הספר "גיבורי עציון"  ובמתחם בית ספר "שפרינצק" אשר יכללו הופעות של כוכבי ילדים  כמו רוני דלומי, כוח הקצב, מיקי ועוד  והצגות ילדים מובילות "האריה שאהב תות", "פופ אפ" ועוד.  אירוע סוף הקיץ שיחתום את חופשת הקיץ יתקיים בפארק הספורט ויכלול הופעות של מיטב האומנים סטטיק ובן אל תבורי, אביאור מלסה, כוכבת הילדים מיקי, האולטראס, קריזמו ודניאל לוי. האירועים יכללו הפנינג ענק עם מתנפחים חדשניים היחידים מסוגם בארץ , מתקנים אתגריים, מגלשות ענק, פארק מים, לונה פארק, מתחמי פעילות, סדנאות יצירה ועוד, כאשר הכניסה היא חופשית וללא עלות.

במקביל, יתקיימו אירועים גם לבני הנוער: מסיבות בריכה שיתקיימו בקאנטרי עם די ג'יי מוביל, ערבי ג'אם, סדנאות ברייקדאנס, ביטבוקס, בישול  ועוד, סרטים, הופעות ושלל פעילויות שיתקיימו במהלך חופשת הקיץ במרכז הנוער העירוני.

קרית מוצקין- תחרויות ספורט: בספורטלי זמן איכות לאבות ובנים במשחקי כדורגל ודגש על חיזוק הקשר ההורי.  זומבה בפארק בפארק בן צבי, ספורט משפחתי בפארק הבנים וריקודי עם בטייל האמפי פארק. מפגש יזמים צעירים וצמיחה עסקית במרכז הצעירים במתחם התחנה והפנינג בריאות למשפחות. בחודש אוגוסט יהיו גם מופעים כמו "ביני לבינך" מופע המשלב סיפורים אישיים ושירים אהובים של ששי קשת, של הבמאית יונה אליאן, בוסתן ספרדי שיעלה באמפי פארק, אברהם פריד וחנן בן ארי, התקווה שש. שתי חגיגות ענק ממתינות לתושבי העיר: חגיגה יוונית- סלוניקי שלי מסע מוזיקלי בין הלדינו והיוונית. הזמר אסי יחיאל במופע שכולו אהבה למוזיקה היוונית ולשירי הלדינו לאורך דורות בקהילת סלוניקי ובקרב דוברי הלדינו. עם להקת ״האגדה היוונית״ ולאחר מכן תהיה חגיגה שוודית: מופע אבבא לייב. ערב מחווה אדיר ללהקת ABBA האגדית. מופע קצבי, אנרגטי ונוסטלגי שבו יבוצעו גדולי הלהיטים של להקת ABBA עם 11 מוזיקאים.

קרית חיים וקרית שמואל- ניידת "חםבגן" של עיריית חיפה תמשיך לפקוד את הגנים ציבוריים עם ציוד הגברה וספורט, תפאורה וצוות מקצועי ומיומן בהפעלות לילדים. בכל אירוע מועלות הצגות ומופעים, עמדות יצירה וסדנאות המותאמות לימי הקיץ החמים ומבטיחים לילדים והוריהם אחר צהרים של כיף על יד הבית. עיריית חיפה מפעילה בקרית חיים ושמואל  פרויקט ייחודי בארץ המאפשר להורי וילדי קירית חיים ושמואל ליהנות משלל  פעילויות ב – 15 שקלים, בתקופה שבין ה – 15.8 ועד לסוף החופש . תקופה בה אין קייטנות או מסגרות אחרות המעסיקות את הילדים. בין הפעילויות מועדוני ספורט, משחקיות לילדים, סרטים, הופעות , I JAMP.

כמיטב המסורת החיפאית, את הקיץ יחתמו בני הנוער ב"עיר הנוער" שתתקיים במגרשי האגריטק. מדי שנה נבחר נושא חברתי מרכזי לעיר הנוער, הבא לידי ביטוי הן בתכני האירוע והן בפעילויות והדוכנים במתחם. השנה נבחר הנושא "הכי ישראלי אחי חיפאי". כמדי שנה יוקמו במתחם מתחמי פעילות, משחקי וידאו ומחשב, פעילויות אקסטרים, אטרקציות, עמדות תקלוט עצמי ולהקות נוער חיפאיות. על הבמה המרכזית יופיעו מיטב האמנים.

קרית ים- מידי יום רביעי מתקיימת הרקדה בחוף זבולון. לקראת סוף החודש יתקיים פסטיבל הים התיכון בפארק אינשטיין של שלושה ימים של הופעות הפעלות לילדים דוכנים והפתעות עם ליאור נרקיס דקלה ספיר סבן עדן בן זקן ועוד.

קרית ביאליק-במסגרת פעילות לנוער: טיול לצפון עם שיט קיאקים וספורט אתגרי, מסיבת אהבה בבריכת יגור, סטנדאפ עם מור חן ואורי חזקיה ולונה פארק תל אביב עם הסעה.  במרכז צעירים: הסיפורים שמאחורי ״משחקי הכס" ו"ככה לוקחים משכנתא".  כמו כן, לאורך כל חודש אוגוסט בשדרות בן גוריון יתקיימו פעילויות:יוגה בשדרה, טאי צ'י וקיקבוקס. את החודש תסגור ההופעה של דני סנדרסון ומוטי טקה בפארק לב העיר שהכניסה אליה חופשית.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות