fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרי 100 שנה: מיתוג חדש לטכניון

הטכניון הוציא לסטודנטים, בוגריו ועובדיו שלוש הצעות ללוגו חדש וביקש לשמוע את חוות דעתם. כחלק מתהליך מיתוג רחב שיכלול גם האחדה ויזואלית של אתרי האינטרנט הרבים הקשורים במוסד, שילוט חדש, שיפור איכות ההוראה, היחס לסטודנט וחוויית הסטודנטים, וכן בניה חדשה
הלוגו הנוכחי (משמאל) בצד השלושה העומדים לשיפוט הבוגרים, הסטודנטים ועובדי הטכניון.

כמעט 101 שנים לאחר שהונחה אבן הפינה לבניין  ההיסטורי בהדר הכרמל, הטכניון ממתג את עצמו מחדש. אתמול (ראשון) יצא מכתב בדואר האלקטרוני לעשרות אלפי הסטודנטים, הבוגרים והעובדים ובו הם מתבקשים לחוות דעתם על שלוש הצעות ללוגו חדש, בצד הלוגו הקיים.

הלוגו הנוכחי (משמאל) בצד השלושה העומדים לשיפוט הבוגרים, הסטודנטים ועובדי הטכניון.

הנשאלים מתבקשים לחוות דעתם איזה לוגו משדר קידמה, עדכניות, חדשנות, יוקרה, בינלאומיות, מובילות, מסורת, מקוריות, מכובדות ומצויינות. הנשאלים מתבקשים גם להשיב על השאלה האם נכון להוסיף את המילה "מדעים" לשם הטכניון (כיום השם הוא: הטכניון – מכון טכנולוגי לישראל) והשאלה היא אם רצוי לקרוא לו מכון מדעי-טכנולוגי לישראל, שכן כבר שנים רבות הטכניון חוקר ומכשיר מדענים גם בתחומי מדעי החיים ומדעי הבריאות ולא רק בהנדסה, כפי שהיה עם היווסדו.

נשיא הטכניון, פרופסור פרץ לביא, אמר כי זו תחילתו של פרויקט מיתוג נרחב, המובל על ידי מחלקת השיווק של הטכניון, אשר יכלול גם האחדה ויזואלית של אתרי האינטרנט הרבים הקשורים במוסד, שילוט חדש, שיפור איכות ההוראה, היחס לסטודנט וחוויית הסטודנטים, וכן בניה חדשה, כמו זו של שערי הכניסה לטכניון. "אחרי מאה שנה הגיעה העת לבדוק האם יש צורך במיתוג הטכניון ובסמליו", הוסיף פרופסור לביא. "הלוגו הנוכחי ייצג את הטכניון לאורך כל המאה העשרים. הגיעה העת לבדוק האם במאה העשרים ואחת יש מקום ללוגו חדש. החלטנו לפעול על פי תוצאותיו של הסקר וכך בוגרי הטכניון, הסטודנטים שלו, חברי הסגל והעובדים יקבעו אם נשנה את הלוגו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות