fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אב תובע משמורת על ילדיו: "אשתי אוכלת חזיר"

בית המשפט לענייני משפחה דחה תביעתו של אב השומר על אורח חיים מסורתישטען כי אם ילדיו אינה ראויה להחזיק בילדיו ואף ביקש מבית המשפט למנוע ממנה הסדרי ראייה. עו"ד של האם: "היא אם למופת, מדובר בשיקולים זרים"
צילום אילוסטרציה פנתרמדיה
עו"ד דורי שוורץ (צילום: עצמי)
עו"ד דורי שוורץ (צילום: עצמי)

בית המשפט לענייני משפחה בקריות דחה תביעה של אדם מסורתי, שהגיש תביעת משמורת, בה תבע לקבל את שני ילדיו הקטינים. האב טען בבית המשפט, כי אמם של הילדים אינה ראויה להיות משמורנית, מאחר ואינה שומרת מצוות והדגיש, שחמורה עוד יותר העובדה, כי האם אוכלת חזיר. האב אף ביקש מבית המשפט למנוע מהאם הסדרי ראיה, אלא אם תתחייב לשמור מצוות וכשרות בביתה.

עורך דינה של האם, עו"ד דורי שוורץ, טען בבית המשפט, כי אין לפגוע בזכויות יסוד של האמא כהורה, לבחור כיצד לחיות את חייה ובמה להאמין. עוד טען עו״ד שוורץ כי מרשתו מתפקדת כאמא למופת עבור שני ילדיה, והניסיון של האב לקחת ממנה את הילדים נובע מתוך מניעים זרים ורצון לפגוע בה.

לאחר שבית המשפט דן ארוכות בטענות הצדדים, ניתן השבוע פסק דין, בו דחה השופט את תביעת האב והותיר את המשמורת על הילדים בידי האמא. בית המשפט קבע, בין השאר, שהורה לא רשאי לכפות את דתו ואמונתו על ההורה השני, וכי כל הורה צריך לכבד את מקומו של ההורה השני בחיי הילדים. עוד אמר השופט בפסק הדין, שכפי שהאמא מכבדת את בחירתו של האב לחיות כאדם דתי מסורתי בקרב ילדיו, כך על האב לכבד את בחירתה של האם להיות אתאיסטית, שאינה שומרת מצוות בביתה ובקרבת ילדיה אשר במשמורתה.

עו״ד דורי שוורץ מסר בתגובה: ״מרשתי הייתה תמיד אמא נפלאה לשני ילדיה והיה ברור שתביעת המשמורת של האב הייתה תביעת סרק ולכן היא גם נדחתה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות