fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הרב הראשי של קרית מוצקין הסיר שלטי בחירות של יו"ר ש"ס בעיר

הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן
הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן

הרב הראשי של קרית מוצקין, הרב דוד דרוקמן, הסיר השבוע שלטי בחירות של יו"ר סיעת ש"ס בעיר, הרב שמעון ביטון שמתמודד למועצת העיר. דרוקמן עומד מאחורי המעשה המיוחס לו.

על פי סרטון הוידאו שהופץ בעיר, נראה דרוקמן כשהוא מסיר שלטי בחירות של ביטון כשאת הסרטון צילם קרוב משפחתו של ביטון שהבחין במעשה. גם כשדרוקמן הבחין שהוא מצולם הוא המשיך במעשיו.

הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן
הרב דוד דרוקמן. צילום: דורון גולן

דרוקמן מסר "להווי ידוע כי היום במו ידיי הורדתי מודעות תעמולה של שמעון ביטון המכנה את עצמו "רב". הנ"ל מתנהג באופן החורג מכללי הצניעות והקדושה המקובלים בקרב ציבור יראי ה', ומצויות בידי הוכחות חותכות לכך, ולפיכך הנ"ל אינו ראוי לתואר רב. אינני מתערב בענייני הבחירות, ברם במסגרת תפקידי כמרא דאתרא אני חייב לעמוד על משמר הקדושה, ובכלל זה: לא לאפשר למאחזי עיניים לפרוץ את גבולות הצניעות והקדושה".

בתגובה למעשיו של דרוקמן מסר ביטון "הוא מתנכל אלי ולתנועת ש"ס כבר הרבה זמן והוא יכול ללמוד ממני הרבה". ביטון ציין כי הוא מוסמך כרב ואף כיהן כרב במשך 18 שנה ביישובים שונים בארץ מטעם הרבנות הראשית. ביטון הגיש תלונה במשטרה נגד דרוקמן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות