fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: ציירת עם אופי

שרית שלח. צילום: דורון גולן
שרית שלח. צילום: דורון גולן
שרית שלח. צילום: דורון גולן
שרית שלח. צילום: דורון גולן

שרית שלח מקרית ביאליק לא יכולה לשבת בחוסר מעש. שלח, אם לארבעה וסבתא לארבעה, היא אמנית שעסוקה כל היום ביצירת דברים חדשים והעברת האהבה שלה לדור חדש של אמנים.

"הציור והפיסול זורמים בעורקי מאז ומתמיד" היא מצהירה כבר בתחילת השיחה "כבר בתור ילדה תמיד ציירתי, תמיד הייתי לוקחת כל מיני חפצים והופכת אותם למשהו אחר. גם כשהייתי הולכת לים אהבתי לפסל בחול".

בתיכון היא למדה גרפיקה ואומנות ואחרי הצבא למדה תולדות האומנות באוניברסיטת חיפה. "כשהגעתי לקרית ביאליק בעקבות הנישואים פתחתי את הגלריה הראשונה שלי בכפר ביאליק ושם לימדתי אומנות במשך 11 שנה עד שלפני חמש שנים עברתי ללמד אומנות ברשת המתנ"סים בעיר".

שלח נוגעת ומשלבת כמה תחומים פיסול באבן ומתכת, קרמיקה, מיחזור, ציורי אוירה וגם מבצעת פרויקטים של פיסול סביבתי עבור רשויות שונות. בקרית ביאליק ניתן לראות את העבודות שלה בשדרות ויצמן שם מוצב פסל הרימון ובשדרות בן גוריון שם מוצבים פסלי הג'רפות. אחד התחומים המרכזיים של שלח הוא ביצירת ציורי אוירה. "זו יצירה מאוד אישית" היא מסבירה "אני מגיעה לבית הלקוח ומתרשמת מכל מה שקורה בבית, העיצוב, הרהיטים, האוירה בבית וכמובן האופי של בני הזוג ומתוך כל המידע שיש לי אני יוצרת להם ציור אישי שמתאר אותם. זו יצירה מיוחדת כי אי אפשר לשכפל אותה והיא הופכת למעשה לחלק מהחיים".

שלח הציגה כבר בגלריות רבות בארץ ובעולם וממרום ניסיונה היא אומרת על הדור הצעיר של האמנים "יש היום כשרונות מדהימים בתחום. יש חבר'ה צעירים עם יכולות מדהימות בציור ויש דור חדש של אמנים שפשוט מחכים לפרוץ. החבר'ה הצעירים צריכים לצאת ממעגל החברים שלהם ולהגיע ולהציג בכמה שיותר גלריות ותערוכות ומקומות שיציגו את העבודות שלהם כי אם הם רוצים להתפרנס מאמנות הם צריכים להגיע לקהל שמעריך וקונה אמנות".

ולפני שאתם זורקים חפצים מהבית, אומרת שלח שביתה מלא ברהיטים ועבודות אומנות שיצרה בעצמה "המיחזור חזר ובגדול. מכל דבר שזורקים לפח אפשר לעשות משהו חדש ומעניין, להחזיר עטרה ליושנה. אפילו נייר אפשר להפוך לפסלים".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות