fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקרייתים: הגורו של הטכנולוגיה גר בקריות

יוסי דמרי. צילום: דורון גולן
יוסי דמרי. צילום: דורון גולן
יוסי דמרי. צילום: דורון גולן
יוסי דמרי. צילום: דורון גולן

מחדר קטן בביתו בקרית ים מנהל יוסי דמרי, 33, חיים וירטואליים עם עשרות אלפי עוקבים שעימם הוא חולק את הידע הטכנולוגי שצבר במשך שנים, באמצעות אצר אינטרנט וערוץ יו-טיוב פעיל.

החדר נראה כמו אולפן טלויזיה בזעיר אנפין, עם מערכות סאונד ותאורה ודמרי אומר שהוא נוהג לבלות בו כמה שעות ביום כדי לחלוק את הידע שלו עם אחרים. דמרי, נשוי ואב לשניים, למד בטכניון הנדסאי אלקטרוניקה ותוך כדי הלימודים פתח אתר אינטרנט כדי להעלות בו תכנים. "הבנתי שכיף לי לכתוב תוכן ולשתף אחרים מאשר להגיע לבתים של אנשים" אומר דמרי שהחליט אחר כך גם לפתוח ערוץ יו-טיוב כדי להעביר את התכנים שלו בצורה טובה יותר.

"אני מעלה המון תכנים בכל תחום שנוגע למחשבים וטכנולוגיה" הוא אומר "אפילו איך לחבר מדפסת למחשב ואיך להתגבר על תקלות ובעיות. כל מדריך שאני מעלה אני משקיע בו ימים של עבודה. אני חוקר עליו, מצליב מידע עם מקורות אחרים, מצלם, עורך ומעלה לערוץ שלי". דמרי משתף פעולה עם כותבי תוכן ואתרים אחרים ופעילותו תפסה גם את תשומת הלב של חברות טכנולוגיה ששולחות לו מוצרים לביקורת.

את פרנסתו הוא מוציא בחברת היי-טק בתחום המולטי מדיה והוא אומר: "אני מאמין שלכל אחד יש משהו שהוא יכול לתת מעצמו לאחרים. אני אוהב לתת את הידע שאני צובר. אני תמיד מחפש עוד מידע כדי לתת תוכן איכותי". דמרי מספר שרוב הצופים בערות שלו הם צעירים מגיל 12 ומעלה שמעדיפים להגיב ביו-טיוב ובאינסטרגם ואילו המבוגרים יותר מעדיפים את הפייסבוק.

כמי שמעורה בטכנולוגיה החדשנית ביותר אומר דמרי "היום מדברים על מציאות וירטואלית והכיוון הוא מציאות רבודה. מציאות שבה נוכל לדבר ממקום אחד ולראות אנשים ועצמים שנמצאים במקום אחר כאילו הם לידינו, קצת כמו מדע בידיוני. אני מעריך שתוך עשר שנים כבר נוכל לראות את זה בשימוש שוטף". מעבר לעולם הוירטואלי הוא גם נוהג לגלוש בשעות הבוקר המוקדמות בחוף קרית ים "מנקה את הראש והולך לעבודה".

המעוניינים להשתתף במדור מוזמנים לפנות לדורון גולן, טל': 054-3337313, דוא"ל: doronphoto@gmail.com

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות