fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הקב"סית הוותיקה ברכה מזרחי יצאה לגמלאות אחרי 21 שנה בתפקיד

ברכה מזרחי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה
ברכה מזרחי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה

ברכה מזרחי שימשה קצינת ביקור סדיר מטעם משרד החינוך ועיריית קרית מוצקין, תפקיד סטטוטורי שמשמעותו אכיפת חוק חינוך חובה. הקב"ס עומד בקשר עם תלמידים, מכוון אותם למסגרות לימוד מתאימות ביישוב ובמקרה שלדעתו המסגרת היישובית אינה מתאימה הוא מכוון אותם לבתי ספר מקצועיים טכנולוגיים או פנימיות במקרה הצורך.

ברכה מזרחי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה
ברכה מזרחי וחיים צורי. צילום: דוברות העירייה

התפקיד כולל ביקורי בית רבים, קשר קבוע עם יועצות בתי הספר והמחנכות עם התלמידים ומשפחותיהם. ברכה מזרחי אמרה בטקס הפרידה: "התפקיד היה מאד משמעותי בחיי. הרגשתי שאני עובדת ממש מהנשמה, יצרתי קשר נפלא עם התלמידים והמשפחות, ואני עדיין שומרת על קשר עם אחדים מהם.  בשבוע שעבר טיילתי בקריון כשלפתע ניגשה אליי מאחור בחורה צעירה וחיבקה אותי. שאלתי אותה: 'איך זיהית אותי מאחור? והיא השיבה: איך לא? את האמא השנייה שלי'!  זה היה מאד מרגש.  תפיסת העולם שלי היא שאסור לוותר על אף ילד, ולא משנה מה יעשה ואיך יתנהג כי תמיד ידעתי שזה בא ממקום של כאב ופחד. אני מעולם לא ויתרתי על ילד ובסופו של דבר יש פירות לעבודה הזאת".

ראש העירייה, חיים צורי, הודה לברכה מזרחי על המסירות וההשקעה ואיחל לה הצלחה רבה בחיים החדשים שאחרי הפנסיה. מנהל אגף החינוך בעירייה, איל אורן, אמר באירוע הפרידה: "ברכה עבדה עם כל הלב וכל הנשמה. ישנם עשרות רבות של תלמידים אשר חבים לה את הצלחתם בשל התעקשותה לשלבם במסגרות מתאימות, לעיתים נגד הזרם ובשל הליווי האישי שלה בכל השנים הללו. יציאה לגמלאות בתחושת סיפוק ומשמעות כזאת מעוררת כבוד ומקנה תחושת גאווה והנאה רבה. אני מאחל לברכה בריאות והמשך עשייה בתחומי העניין הרבים שלה" .

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות