fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החלו התכנונים לרצועת החוף של קרית ים

חוכמת ההמונים בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
חוכמת ההמונים בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

מאות מתושבי קרית ים והסביבה הגיעו השבוע לערב מיוחד של שיתוף קהל בנושא התוכניות לפיתוח רצועת החוף של העיר.

בימים אלה עוסק משרד האדריכלים מייזליץ-כסיף בהכנת תוכנית עתידית של רצועת החוף של העיר לקראת השנים הבאות. כחלק מהתהליך החליט ראש העירייה, דוד אבן צור, לקרוא לתושבי העיר ולשתף אותם בקביעת התוכנית בשיטת גיוס "חוכמת ההמונים". תהליך מסוג זה נוסה כבר בהצלחה בשורה של תהליכים עירוניים שונים והוכיח את יעילותו במציאת המתכון הנכון והמדויק, והערכה היא שזו תהיה התוצאה גם במקרה הזה.

חוכמת ההמונים בקרית ים. צילום: דוברות העירייה
חוכמת ההמונים בקרית ים. צילום: דוברות העירייה

משרד האדריכלים כסיף-מייזליץ המכין את תוכנית רצועת החוף בעיר נחשב לאחד המצליחים בתחומו והיה מעורב בתכנון רצועת החוף של תל אביב, אילת אשדוד ועוד. במהלך הערב הציגו ראש העיר ומשרד האדריכלים לציבור את עיקרי התוכנית שגובשה עד כה וביקשו מהקהל לשתף את המתכננים ברעיונות נוספים כדי שיוכלו לשלב את הרעיונות המתאימים בתוכנית הסופית.

בתום החלק הראשון של הצגת התוכנית והמטרות, התקיימו דיונים סביב שולחנות עגולים בתחומים שונים כגון תיירות, מסחר ספורט ימי ועוד במטרה לאפשר למשתתפים להביע את רצונותיהם תחושותיהם ורעיונותיהם בתחומים אלה לקראת הפיתוח העתידי של רצועת החוף. במשרד המתכננים הביעו בתום הערב הערכה רבה להצלחתו של הערב וציינו כי היענות הקהל לאירוע ולהשתתפות בו הייתה בהחלט יוצאת דופן ותרומה משמעותית להשלמת התוכניות. בימים הקרובים מתכוונת העירייה להעביר את סיכום האירוע לכל המשתתפים במטרה להמשיך ולשתף אותם בהחלטות שיתקבלו עד להשלמת התוכנית הסופית.

אבן צור הביע הערכה רבה לתושבי העיר אשר הגיעו לאירוע למרות מזג האוויר החורפי ותרמו תרומה של ממש להשלמת התוכניות. "האירוע הוא תוצאה ישירה למדיניותי המתמשכת שכל תושב בעיר לא רק נחשב אלא הוא גם שותף מלא ושווה זכויות לכל תוכנית והחלטה שמתקבלת. אני בטוח שאירוע זה הוא צעד נוסף ומשמעותי במהפכה הכללית שעוברת העיר בשנים האחרונות וזו גם ההזדמנות להודות לכל המשתתפים והעושים במלאכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות