fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בשבת; צעדת קרית ביאליק ה-33

יהודית אלבז עם הכלבים חומי וליידי. צילום: דורון גולן
יהודית אלבז עם הכלבים חומי וליידי. צילום: דורון גולן

ביום שבת הקרוב תתקיים צעדת קרית ביאליק המסורתית, לאחר שבשנה שעברה נטלו בה חלק למעלה מ-9,000 צועדים, שיא של כל הזמנים. עד היום הודיעו על השתתפותם אלפי תלמידי בתי הספר וגני הילדים בקריה, ובהם חניכי תנועות הנוער ואגודות הספורט, וכן תושבים מהאיזור והמדינה כולה. גם השנה תיערך הצעדה סביב שמורת הטבע “עין אפק".

הצועדים יעברו בסמיכות לבריכות דגים, צמחייה עשירה וחיות רבות, חלקן נדירות. בצעדה יהיו שני מסלולים: מסלול לכל המשפחה באורך 4 ק״מ, ומסלול למיטיבי לכת באורך 8 ק״מ. על פי הנחיית ראש העירייה, אלי דוקורסקי, הצעדה תהיה חינם לכל המשתתפים, שיקבלו גם מדליה ותעודה. הצעדה תוזנק מהכניסה לשמורת הטבע “עין אפק״, החל מהשעה 07:30 ועד השעה 09:30. טקס הסיום יתקיים ב-10:30 במצודה הצלבנית שבשמורת הטבע, שם יוענקו המדליות והתעודות, וכן גביעים לבתי ספר ולקבוצות מאורגנות.

הצעדה תיערך בסימן “עיר ירוקה ובריאה״, בחסות חברת הבנייה “גלבוע״, משרד התרבות והספורט, עיתון “הד הקריות״, עיתון “חדשות הקריות״ ו״קניון עופר״ (הקריון). ביום הצעדה ייערכו הסעות למקום הצעדה ובחזרה על ציר קו 57 (הישן) והקווים 12, 13 החדשים. הסעות לנקודת הזינוק יתקיימו בין 08:30-08:00, ופיזור עם סיום הצעדה בין השעות 12:00-10:30. חנייה למכוניות פרטיות תתאפשר בצד המזרחי של חניית הקריון ומשם יוסעו המשתתפים לתחילת הצעדה ובסיומה.

את הצעדה מארגן המשנה לראש העיר, יוסי דואק, לאחר שאירגן ב-25 השנים האחרונות את “מירוץ קרית ביאליק״, “מסע האופניים״, “מירוץ הלילה״ ו״צעדת קרית ביאליק". דואק מסר “ההיענות לצעדה גבוהה. אנו מצפים לאלפי משתתפים ונערכים בהתאם״.

יהודית אלבז עם הכלבים חומי וליידי. צילום: דורון גולן
יהודית אלבז עם הכלבים חומי וליידי. צילום: דורון גולן

בין הצועדים תהיה גם יהודית אלבז שהפכה את ביתה לבית אמנה לכלבים וחתולים שננטשו או עברו התעללות על ידי בני אדם. היא תצעד עם חומי וליידי, על מנת לעורר מודעות למניעת התאכזרות לבעלי חיים ואיסוף תרומות להמשך הטיפול בהם. ליידי, היא כלבה בת שנה שנמצאה בגיל חודשיים נטושה ועם כויות על גופה לאחר שניסו להצית אותה. גם לאחר תהליך השיקום היא עדיין חוששת מבני אדם וכחלק מהתהליך הריפוי שלה היא תשתתף בצעדה כדי לחזק את בטחונה בבני אדם. תרומות ניתן להעביר דרך חנות "היפופוטם" בקרית ביאליק 44-8777722.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות