fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית הספר ירושלים בקרית אתא: הסוף למחאה

לאחר שבועיים של השבתות, ההורים השלימו עם החלטת משרד החינוך, לפיה מספר הכיתות בשכבת א' יצומצם לשתיים

 

בתום מאבק של שבועיים מול משרד החינוך, שבהם לא למדו תלמידי שכבת א' בבית הספר ירושלים בקרית אתא, נמסר השבוע כי הלימודים יחזרו לשגרה, לאחר שההורים קיבלו את החלטת משרד החינוך לצמצם את כיתות הלימוד.
תזכורת לאירועים שקדמו: ועד ההורים החליט להשבית את הלימודים של שכבת א' לאחר שמשרד החינוך במחוז חיפה הודיע כי עקב חסרונו של תלמיד אחד, בהתאם לנהלים, יעברו 68 התלמידים שנותרו בשכבה ללמוד בשתי כיתות במקום בשלוש, כפי שהיה בעת שמספר התלמידים בשכבה עמד על 69.
במשך שבועיים השבית ועד ההורים את הלימודים בשכבת א', כשהשיא היה בתחילת השבוע, כשהוחלט על שביתה בכל השכבות, ורק 83 תלמידים הגיעו לבית הספר, שבו לומדים 430 תלמידים. אלא שגם צעד זה לא הביא לשינוי בהחלט משרד החינוך ובישיבה שנערכה בין ועד ההורים, נציגי עיריית קרית אתא ומשרד החינוך במחוז חיפה הוחלט על סיומה של השביתה וחזרה ללימודים.
"הבנו שאין סיכוי לשנות את ההחלטה לצמצם את כיתות הלימוד", אמרה אחת האמהות, "זה נראה לנו כמו מאבק שרק הילדים יסבלו ממנו בסופו של דבר". בהתאם לסיכום שהושג עם משרד החינוך הוחלט על תוספת של 30 שעות הוראה על מנת שרוב שעות הלימודים יילמדו בקבוצות קטנות ועם הצוות החינוכי המוכר לילדים. ועד ההורים קיבל הבטחה ממשרד החינוך שגם בשנת הלימודים הבאה יקבלו התלמידים תוספת של 30 שעות תגבור.
ממשרד החינוך מחוז חיפה נמסר כי צמצום הכיתות נעשה בהתאם לנהלים הקשורים לפתיחת כיתות תקניות וכי מנהלת המחוז הקצתה שעות רוחב המאפשרות להנהלת בית הספר לפצל את השכבה לקבוצות למידה קטנות ברוב שעות השבוע.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות