fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אשכול המפרץ המאגד את הרשויות באזור נחנך רשמית

אשכול המפרץ יצא לדרך. צילום: דוברות העירייה
אשכול המפרץ יצא לדרך. צילום: דוברות העירייה

במעמד הממונה על המחוז במשרד הפנים וראשי הרשויות המקומיות, יצא ביום שלישי השבוע לדרך אשכול המפרץ המאגד שמונה רשויות מקומיות במפרץ חיפה ועמק זבולון.
ההודעה על אשכול הקריות נערכה בישיבה חגיגית שהתקיימה בעיריית קרית ים יצא לדרך אשכול המפרץ המאגז בתוכו את ארבע הקריות , קרית ים , קרית מוצקין, קרית אתא וקרית ביאליק וכן שפרעם, ביר אל מכסור , רכסים והמועצה האזורית זבולון. בישיבה הראשונה הוצגו בפני ראשי העיריות ונציגי העריות החברות באשכול מטרותיו של הגוף החדש והמבנה האירגוני שלו.

אשכול המפרץ יצא לדרך. צילום: דוברות העירייה
אשכול המפרץ יצא לדרך. צילום: דוברות העירייה

בישיבה נמסר על בחירתו של ראש עיריית קרית ים, דוד אבן צור, אשר היה מיוזמי הקמתו של הגוף החדש, להיות יושב ראש האשכול וכן הוחלט על הקמת ועדת איתור לבחירת מנכ"ל לאשכול. במקביל הוחלט על פתיחת חשבון בנק וכן על מורשיי החתימה. אבן צור אמר לנוכחים כי האשכול החדש הוא תאגיד אזורי לקידום ופיתוח מרחב עמק זבולון וקידום האינטרסים המשותפים של התושבים וכל הישובים החברים בו. האשכול החדש יאפשר מעתה לכל הישובים החברים בו לקחת חלק במכרזים וקולות קוראים המיועדים לישובים גדולים ובכך לחזק את מעמדם מול ספקים ולהשיג תנאים נוחים יותר במכרזים ומול משרדי הממשלה השונים.
אבן צור הביע את ביטחונו כי השקתו של האשכול החדש הוא בשורה של ממש לרשויות ולתושבים ויביא לשיפור של ממש באיכות החיים של כולם. הוא הודה לעמיתיו חיים צורי ראש עיריית קריית מוצקין ויעקב פרץ ראש עיריית קריית אתא אשר לקחו חלק בישיבה. הממונה על המחוז במשרד הפנים, פאיז חנא, אשר ניהל את הישיבה ברך את כל המשתתפים והביע את ביטחונו כי הקמת האשכול היא ראשיתו של עידן אזורי חדש אשר ישרת ויקדם את מטרותיהם של כל החברים בו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות