fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושר תקציב עיריית קרית ים לשנת 2017

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

בישיבת מועצה מיוחדת אישרה פה אחד מועצת עיריית קריית ים את תקציב העירייה לשנת 2017 . על פי ההצעה יעמוד התקציב  על סך של 230,715,000 מליון שקלים והיא משקפת תקציב מאוזן זאת לאחר שבשנתיים הקודמות אושר לעירייה ע"י משרד הפנים תקציב גירעוני במסגרת תוכנית התייעלות אשר מסתיימת בשנה הנוכחית.

הצעת התקציב כולל תקצוב פרויקטים נתמכים בנושא קליטה לרבות פרויקט מחוברים המתוקצבים  ברובם על ידי משרד הקליטה. הצעת התקציב כוללת תקצוב סייעת שניה בגני ילדים, כוללת לראשונה ניהול עצמי של בתי ספר וכן תקצוב מבקר עירייה ויועץ משפטי במשרות מלאות.

מענק האיזון תוקצב על פי הנחיות ממשרד הפנים לתקצוב מענק לשנת 2017 בסך של 32.6 מיליון שקלים, קיטון של-4.7 מיליון שקלים נומינלי לעומת סך כל מענקי איזון ורזרבות שר שנתקבלו בשנת 2016 והסתכמו לסך של – 37.3 מיליון שקלים.

ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)
יש תקציב! אבן צור ראש עיריית קרית ים (צילום: דורון גולן)

הצעת התקציב כוללת אבטחת ראש העיריה בהתאם לדרישות המשטרה ומנגד תקצוב מלא למימון הנושא על ידי משרד הפנים. הצעת התקציב כוללת הסכמי שכר ארציים רבים המשפיעים על תקצוב השכר בעירייה לרבות העלאת שכר המינימום.

תקציב שנת 2017 כולל את משמעות העברת בתי הספר התיכוניים רבין ולוינסון לרבות חטיבה עליונה רודמן ואשכול פיס לניהול רשת חיצונית – קדימה מדע. הצעת התקציב מייצגת את רמת הפעילות הריאלית הצפויה של עיריית קרית ים לשנת הכספים 2017 רמת פעילות הנותנת ביטוי לצורכי היישוב.

ישיבת התקציב הועברה במלואה בשידור חי באתר האינטרנט של העירייה וכן בדף הפייסבוק העירוני וניתן לעיין בה באתר העירייה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות