fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסים סופר סטאר

למה הוא הפסיד בהתערבות למאיה בוסקילה? מה הוא מכין לאורי פסטר? מי ייקח את העונה? מה עשתה הכפילה של פמלה אנדרסון?. ניסים אלאלוף, הנהג של "חי בללה לנד", ירד לשעה קלה מהלימוזינה והתפנה לראיון בלעדי ל"עכבר העיר". כתבנו עידן חן, מדווח מלוס אנ'גלס
"לפעמים עדיף להיות מעריץ של מישהו, בלי לפגוש אותו". ניסים אלאלוף (צילום: עידן חן)

רובכם בוודאי מכירים אותו כ"נהג של ללה לנד", אבל ניסים אלאלוף, או סטיב, אם תרצו, 40, הוא קודם בעל אוהב ואבא גאה. את דרכו כאן, בארץ האפשרויות האינסופיות, הוא התחיל הרבה לפני תוכנית הריאליטי הפופולארית. לארה"ב הגיע אלאלוף ב-1994. את הקריירה כאן התחיל, עם אנגלית עילגת, כנהג לימוזינה. ב-1999 פתח חברת לימוזינות, בתחילה עם רכב אחד, והיום הוא בבעלותו כבר שמונה לימוזינות שונות. הרכב הכי מבוקש לשנת 2012, הוא אומר, הוא ה"פארטי באס" (PARTY BUS), אוטובוס מרווח שאפשר לקיים בו יופי של מסיבה. ההתמחות שלו בכלל היא הסעות מנמל תעופה.

אללוף: "ב-2003 התחלתי לעבוד עם מפיקים גדולים כאן, בלוס אנג'לס, מה שאומר שכל אמן שמגיע מישראל או ממדינות אחרות עובר דרכי. פגשתי המון סופר סטארים, מחלקם נהניתי ומחלקם התאכזבתי. לפעמים עדיף להיות מעריץ של מישהו, בלי לפגוש אותו, כי על המסך הוא הרבה יותר נחמד. הכרתי את כל האמנים הגדולים שהגיעו לכאן מהארץ, עם רובם יש לי יחסים ממש-ממש טובים, אפשר להגיד גם שאני חבר קרוב מאד של כולם.

מי חי בללה לנד?
שישה זמרים ישראלים מז'אנר המוזיקה הים תיכונית נשלחים ללוס אנג'לס במטרה להתחרות על הפקת סינגל בחברת התקליטים הגדולה "גפן רקורדס" ובתקווה להגשים חלום ולפצוח בקריירה בינלאומית. השישה מתגוררים יחדיו בווילה, מרושתת במצלמות למשך חודש. הם מתמודדים עם חיים משותפים תחת עין המצלמה ועם התחרות ההדדית אל מול בכירי תעשיית המוזיקה בארה"ב. בנוסף הם עוברים מסכת אימונים עם מפיקים בכירים ומצליחים.

בעונה שעברה ניצח אלון דה לוקו, שנבחר על ידי רון פייר, מנכ"ל חברת התקליטים גפן רקורדס ואחד ממפיקי התוכנית "אמריקן איידול". העונה הנוכחית כוללת את המתמודדים שיר לוי, ליאת בנאי, שרית אביטן, מאיה בוסקילה ואלי זולטא. במקור כללה "הנבחרת" גם את מושיק עפיה, אך עפיה, הסובל מפחד טיסה מוצהר, לא הגיע לטיסה בסופו של דבר. במקומו הצטרף הראפר הערבי סאז, וקובי פרץ לתוכנית כזמר אורח וכמנטור.

הכתבה המלאה תפורסם ביום שישי "בעכבר העיר של הד הקריות

"לפעמים עדיף להיות מעריץ של מישהו, בלי לפגוש אותו". ניסים אלאלוף (צילום: עידן חן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות