fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

השיר שלנו

פסטיבל "שיר השירים" בקצרין מציע פעילות יום חינמית במסגרת ימים פתוחים של בנק הפועלים ובערב מופעים עכשוויים: מופע משותף של ארקדי דוכין ומיכה שטרית ורמי קליינשטיין יארח את חנן בן ארי
דמויות צבעוניות במנהרת הזמן (צילום: פארק קצרין העתיקה)
דמויות צבעוניות במנהרת הזמן (צילום: פארק קצרין העתיקה)

פארק קצרין העתיקה ילבש חג לרגל פסטיבל "שיר השירים" שיתקיים זו השנה ה-3 ויציע פעילות יום מגוונת ללא תשלום ומופעים מוזיקליים בערבי הפסטיבל.

בוקר הלל חגיגי, סוחף ומוזיקלי עם הזמר יונתן רזאל יפתח את הפסטיבל, לצד כלי נגינה, מצב רוח מרומם וריקודים. בהמשך, תחת עץ האלון, יתקיים מופע "שיר השירים", מופע בשיתוף הקהל. נאזין לשירים המוכרים לצד הישנים והטובים, נשמע על הסיפורים הקטנים שמהם נולדו המנגינות, האנשים שכתבו אותן ועל הארץ הטובה והיפה. המופע יתקיים במשך שלושת ימי הפסטיבל בשעות 12:00, 13.30, 15.00 (ביום ב' מופע 12:00 לא יתקיים).

ארקדי דוכין ומיכה שטרית (צילום: אלכס סנדלר)
ארקדי דוכין ומיכה שטרית (צילום: אלכס סנדלר)

במתחם הבוסתן יתקיימו סדנאות יצירה – "לגעת בחומר", יצירה באדמה ובחימר, התנסות בעבודות קליעה בעלי תמר ועיצוב שושנים אדומות באריחי בזלת. סדנה אביבית מתוקה, היכרות עם דבש (כשר לפסח) והכנה למימונה. בין שבילי הפארק ובתי הבזלת של הכפר העתיק נפגוש דמויות צבעוניות שייקחו אתכם במנהרת הזמן לאווירת הכפר במשחק ונגינה, עלילה מפתיעה ועשירה במנגינות ותלבושות ססגוניות. סיורים מודרכים יתקיימו לאורך כל שעות היום בבית הכנסת העתיק ובמוזיאון עתיקות הגולן וסרט על שישה מסכים יוקרן במבנה החוויה התלמודית.

בפארק מתחם ישיבה גדול ומוצל ומזנון כשר לפסח. הכניסה לפעילות היום ללא תשלום במסגרת ימים פתוחים של בנק הפועלים.

דמויות צבעוניות במנהרת הזמן (צילום: פארק קצרין העתיקה) nts
דמויות צבעוניות במנהרת הזמן (צילום: פארק קצרין העתיקה)
nts

מופעי הערב בפסטיבל שיר השירים, ימשכו קהל רב ומגוון. בערב הראשון יתקיים המופע המשותף של ארקדי דוכין ומיכה שטרית (ג', 26.4, 21:00) על בימת בית הכנסת העתיק בפארק קצרין שיהווה תפאורה מושלמת. בערב השני מופע של רמי קליינשטיין (ד', 27.4, 21:00) שיארח את חנן בן ארי עם "החיים שלנו תותים". המופע צפוי להיות שילוב מוזיקלי משובח של ישן, מוכר ועכשווי באווירה קסומה.

פארק קצרין, ב'-ד', 25-27.4, 16:00-10:00, טל': 04-6961350

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות