fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אזעקת צבע כחול

הכחול הוא האדום החדש? מגמה חדשה בעולם: ליפסטיק כחול. אם אתן אוהבות את זה, אתן מוזמנות לנסות. המלצה: קראו קודם את הכתבה
שפתיים כחולות מתוך לוח השנה של מייבלין ניו יורק, 2012 (צילום: יח"צ)
שפתיים כחולות מתוך לוח השנה של מייבלין ניו יורק, 2012 (צילום: יח"צ)
שפתיים כחולות מתוך לוח השנה של מייבלין ניו יורק, 2012 (צילום: יח"צ)
שפתיים כחולות מתוך לוח השנה של מייבלין ניו יורק, 2012 (צילום: יח"צ)

כשאת מחפשת לעצמך מראה מפתיע, ייחודי ובעיקר כזה המושך המון תשומת לב, שווה לך לקחת דוגמה מריהאנה. כן, בכל כמה ימים, הפופסטאר הפרועה מפתיעה אותנו מחדש, וההגנבה האחרונה שלה תועדה באירוע השקה בלונדון, שבו נצפתה הנסיכה מברבדוס כששפתיה משוחות בצבע כחול.

אך מלכת הפופ אינה לבד במגמה הכחולה. גם  אייקון האופנה ליידי גאגא וכוכבת הריאליטי הכי לוהטת בהוליווד, קים קרדישיאן, כבר נצפו עם שפתיים כחולות.

מועדון מעריצות
"שפתיים בצבע כחול הן ללא ספק נועזות ודרמטיות מאוד", קובע המאפר בועז שטיין, "שפתון שכזה יוצר מראה נוכח קפוא מעט, אך יחד עם זאת חשוב לדעת, כי למרות שהגוון יוצר מראה דרמטי מאוד לפנים, מומלץ שלא ללכת שבי אחריו, שכן הוא נחשב לצבע קר וככזה הוא מהווה סיכון למתאפרת, שעלולה להיראות בסופו של דבר כמו פסל רחוב ולא כמו מישהי שרוצה לטרוף את העיר. אם בכל זאת, מתעקשת המתאפרת ללכת על כחול, מומלץ לה לבחון שפתונים בעלי תת גוון בורדו או סגול. אלו יעניקו לך מראה בוהק ומרשים יותר ובהחלט ישוו לשיניים מראה צח יותר".

שפתון כחול של רוית אסף. 99 שקלים (צילום: יח"צ)
שפתון כחול של רוית אסף. 99 שקלים (צילום: יח"צ)

"למרוח שפתון בגוון כה בולט ומחוץ למוסכמות מעיד הרבה על מי שהחליטה להתקשט בו. אין ספק שיש לה תעוזה וביטחון עצמי גבוה", אומרת סימונה אפלבאום, המדריכה הראשית במייבלין ניו יורק, "שפתון כחול אמנם שונה מאוד מהגוונים המקובלים, אך צבר בזמן קצר קהל מעריצות גדול. מכיוון שמדובר בצבע דומיננטי, יש להקפיד למתן את האיפור בשאר חלקי הפנים. איפור מינימאלי הוא מפתח להפיכת שפתון כחול למרהיב וחד פעמי. פחות הוא בהחלט יותר עם ​​גוון נועז זה. שפתונים כחולים מוצעים במגוון רחב של צבעים וגימורים. מומלץ לנסות כמה גוונים לפני בחירה סופית. המפתח כאן הוא התנסות. על מנת לקבל תוצאה מושלמת, יש למשוח את השפתון על שפתיים נקיות. מומלץ לתחום את השפתיים כדי להגדיר את הגבולות וליצור גימור חד ומקצועי".

בצילומי האופנה האחרונים של רשת אופטיק דורון, צפו את הטרנד המתהווה ושילבו את השפתיים הכחולות עם משקפיים בגוני הסוואה חומים. ציפי פרזס, מנהלת הרכש של רשת אופטיק דורון: "הבסיס שלנו הוא אופנת עילית מתקדמת וחדשנית, ולכן, אנחנו עוקבים אחרי הטרנדים המגמות המובילים בעולם, כי הרי משקפיים הם אביזר אופנה הכרחי, וככזה הוא צריך ליצור את המראה הייחודי לעונה הקרובה. השילוב בין שפתיים כחולות למשקפיים בגוני חום, ובמיוחד בצבעי ההסוואה בגוונים אלו יוצר הופעה מושלמת המעניקה בולטות לייחודיותם ויופיים של המשקפיים וכתוצאה מכך גם למראה הכולל. ולכן, נעשתה הבחירה להשתמש בטרנד זה בצילומים שלנו".

כמה כללים
רוצה שפתון כחול ? בועז שטיין מספק כללי בסיס לשימוש בו.

למי זה מתאים? "צבעי איפור נועזים  לרוב אינם מאפיינים נשים סולידיות, אי לכך בחירה נועזת בשפתון בצבע הזה היא רק עניין של אישיות והעדפה למוחצנות/דרמטיות. אגב, יש להניח כי צעירות מרדניות, בעלות תעוזה בהחלט יאהבו את הצבע".

למי לא מתאים בשום אופן? "לנשים הסובלות מעור אדמומי  לא מומלץ הגוון הכחול, כדי לא ליצור הדגשה של האדמומיות בעור הפנים".

שפתון כחול של בועז שטיין. 89 שקלים (צילום: יח"צ)
שפתון כחול של בועז שטיין. 89 שקלים (צילום: יח"צ)

שפתיים עבות? דקות? "התאמת הצבע לעובי ולגודל השפתיים אינה קשורה כלל לגוון אלא לדרגת הכהות שלו בלבד. החוקיות בשימוש בגוון הכחול על כל דרגות הכהות שלו היא מהותית. גוון כחול כהה יקטין וייצר את השפתיים בעוד שהגוון הבהיר ירחיב ויעניק להן נפח".

האם מותר להתנשק? לאכול? "יש להתנהג עם שפתון כחול בדיוק כפי שאת מתנהגת עם שפתונים בגוונים אחרים. חשוב שתקפידי שהשפתון האמור יהיה עמיד על מנת למנוע מהשפתיים המנושקות מראה שפתיים מכחיל (חולני משהו)".

האם הוא יורד כמו כל שפתון אחר? "עמידות הגוון אינה קשורה כלל לפיגמנט כי אם למידת ריכוז הפיגמנט שבו, בדיוק כמו שפתונים בצבעים האחרים. ריכוזיות הפיגמנטים משתנה משפתון לשפתון ואינה זהה בכל החברות. עדיף להשתמש בליפסטיק יבש יותר משפתון לח, רך ורווי לחות, הוא מאופיין לרוב בפיגמנט מרוכז יותר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות