fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

8 יח"ד נוספות שווקו פרויקט היוקרה "כרמים" בכפר תבור

לאחר שמכרה כ-28 יח"ד בפרויקט המגורים היוקרתי "כרמים" בכפר תבור ולאור הביקוש הרב, "שחררה" קבוצת חנן מור לשיווק 8 יח"ד נוספות בשלב ב' של הפרויקט
הדמיה אנדו הדמיות

הביקוש ההולך וגובר של משפחות מכל רחבי הארץ  לגור מחוץ לעיר והעדפתן להתגורר באווירה כפרית, קירבה לטבע ובשילוב של איכות חיים וקהילה מחבקת, הגבירו באופן משמעותי את הביקוש לרכישת בתים צמודי קרקע שמציעה קבוצת חנן מור  במתחם "כרמים" בכפר תבור.

הפרויקט מאופיין בסביבה בטוחה עם תשתיות מוטמנות של חשמל, מים וביוב. כמו כן, הפרויקט תוכנן בהתאם ל"גישה ירוקה" שבה דוגלת הקבוצה, במסגרתה נכללים אלמנטים שונים כמו מערכות חוסכות מים ואנרגיה, צמצום ומחזור אשפה ועוד.

מתחם המגורים הייחודי, מהווה את עתודת הקרקע העיקרית לפיתוח בשנים הקרובות בכפר תבור, ומתוכננת לאכלס בתים דו משפחתיים, וילות פרטיות, אזור מסחרי, שדרה רחבת ידיים, קאנטרי קלאב ואת בניין המועצה החדש.

 

 הדמיה אנדו הדמיות
הדמיה אנדו הדמיות

השכונה תוכננה על ידי משרד השיכון, מנהל מקרקעי ישראל והמועצה המקומית כפר תבור בהשקעה חסרת תקדים בהיקפה עד היום בגליל.  מתחם כרמים, מציע תמהיל בתים בהתאמה אישית עם תכנון חכם של 5 דגמים שונים המאפשרים הגדלה בעתיד של הבתים עם צמיחת המשפחה.

רוכשי הדירות יוכלו ליהנות מקרבה למוסדות החינוך איכותיים, למתנ"ס המקנה מגוון עשיר של פעילויות לילדים ולנוער,  למרכזי הספורט הכוללים בריכת שחייה, חדר כושר, אולם כדורסל, חדרי התעמלות, אצטדיון כדורגל ואתלטיקה, מגרשי טניס, מגרשי קט רגל ומגרשים משולבים, קופות חולים, שירותים מסחריים- שופרסל, סניף בנק, סניף דואר, תחנת דלק, מסעדות, חנויות ועסקים קטנים, והקמת המרכז המסחרי, שמצוי בשלבי סיום וחלקו כבר מאוכלס ופעיל, עם מיטב המותגים והרשתות המובילות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות