fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לוכד הנחשים

בזמן שכולם יוצאים לחופשה בחודשי הקיץ, לוכד הנחשים גילי גמליאל נשאר בכוננות עם טלפון זמין 24/7. "כמו שמציל לא יצא לחופש ביולי אוגוסט, כך גם אצלי החופש הגדול זה שיא העונה, כי זה הזמן שבו הנחשים יוצאים ממאורותיהם"
גילי גמליאל בפעולה
גילי גמליאל בפעולה

לוכד הנחשים העירוני בנצרת עילית, גילי גמליאל, הוזעק ללכוד, נחש צפע ששוטט להנאתו ליד בלוני הגז בבניין משותף ברחוב תירוש בנצרת עילית. "זה היה נחש באורך 1.5 מטרים והפעם באמת מסוכן כי הוא ארסי", הוא מספר.

גילי גמליאל בפעולה
גילי גמליאל בפעולה

-כמה נחשים לכדת העונה?

"העונה מתחילה ממרץ אפריל ומסתיימת בסביבות אוקטובר נובמבר יש פיקים באמצע תלוי במזג האוויר.  לא כל נחש אנחנו מצליחים ללכוד לפעמים הוא מתחבא בסדק או בנקיק ואי אפשר ללכוד אותו".

-איך אתה מסביר את העלייה במספר הנחשים העונה בנצרת עילית?

זה נשמע קצת מוזר, אבל זה כתוצאה מעבודות הניקיון היסודיות שמתבצעות בעיר, נחשים שהתחבאו עד עכשיו בתוך העשביות יוצאים החוצה,  הניקיון יועיל לנו בשנים הבאות אבל הקיץ זאת בעיה".

-מה היה הסיפור הכי מפתיע מבחינתך בלכידת נחש?

"יום שישי אחד בצהרים אני מקבל קריאה מאישה מבוהלת שמספרת על נחש בתוך תנור האפייה במטבח שלה,  תוך כדי הבישולים לשבת. הוא אומנם היה ליד המנוע אבל איך הגיע לתנור רק אלוהים יודע".

-אתה לא מפחד?

"כשאני ניגש ללכוד נחשים אני לא בא בביטחון עצמי,  תמיד חושש  אני בא בקור רוח, מאוד מרוכז. אשקר אם אגיד שאני לא מפחד יש פחד מסוים,  לכל נחש יש את התזוזה שלו אתה לא יכול לדעת איך הוא תוקף או יותר נכון מגן על עצמו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות