fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

120 מקומות עבודה מתוקים לתושבי נצרת עילית

מפעל "כרמית" יעתיק פעילותו ל"ציפורית" ויגייס עובדים בתחום ההייטק. ראש העיר פלוט ציין כי התכנית שמה דגש על הרחבת מעגל התעסוקה לתושבי העיר ועל יצירת מקומות תעסוקה איכותיים, שישאירו את הצעירים בעיר ויספקו מקומות עבודה המתאימים לכישוריהם.
רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

מפעל הממתקים "כרמית" יעתיק את פעילותו מאזור המרכז לנצרת עילית ויגייס עובדים בתחום ההייטק.

רונן פלוט (צילום עצמי)
רונן פלוט (צילום עצמי)

המפעל הגיש השבוע בקשה למשרד הכלכלה להקצאת קרקע על שטח של 25 דונם בפארק התעשייה "ציפורית" של נצרת עילית. זאת בהמשך לפגישה שהתקיימה לפני כשלושה חודשים בלשכתו של ראש העיר, רונן פלוט, עם מתניה שוורץ, מנכ"ל "כרמית ממתקים". בישיבה, בה השתתף סרגיי זלוטניק, מנהל מינהלת פארק "ציפורית", בישר המנכ"ל על ההחלטה להעתיק את פעילות המפעל לנצרת עילית, במבנה שיוקם על שטח של 25 דונם. המנכ"ל ציין כי המפעל מתבסס על ייצור בטכנולוגיות מתקדמות, וכי רבים מעובדיו הם מהנדסים והנדסאים בהכשרתם. כמו כן ציין, כי המפעל עומד בכל התקנים המחמירים של המשרד להגנת הסביבה.

ההשקעה בבניית המפעל החדש מוערכת בלמעלה מ- 60 מיליון שקלים. סרגיי זלוטניק, שמלווה את המפעל בתהליך, אמר כי המיקום של פארק "ציפורית" על עורק תחבורה ראשי בכביש צומת המוביל הינו גורם משמעותי, המושך בימים אלה יזמים ומשקיעים רבים. כמו כן ציין את מערך השירותים המיוחדים, שהרשות מספקת באמצעות ליווי צמוד של היזמים בהליך הבירוקרטי.

פלוט אמר כי מפעל "כרמית" מצטרף לרשימה מרשימה של מפעלים וחברות הייטק, שמתעתדים לאכלס את שלב ב' בפיתוח פארק התעשייה "ציפורית", המתבצע בימים אלה במסגרת תכנית ההתחדשות העירונית הכוללת. פלוט ציין כי התכנית שמה דגש על הרחבת מעגל התעסוקה לתושבי העיר ועל יצירת מקומות תעסוקה איכותיים, שישאירו את הצעירים בעיר ויספקו מקומות עבודה המתאימים לכישוריהם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות