fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

1.1 מיליון שקל תקועים, הפועל עפולה בבעיה כלכלית קשה

בקבוצה מצפים בכיליון עיניים לאישור מחזור הלוואה, שתיתן למערכת קצת אויר לנשימה * "כרגע זה תקוע", מודים בקבוצה * האיש החזק במועדון דני אסולין: "לצערי במדינת ישראל חצי שנה לפני בחירות הכל תקוע" * העירייה: "ההלוואה לא אושרה"
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

בהפועל עפולה, שמצבה הכלכלי אינו מזהיר וזאת בלשון המעטה, מצפים בכיליון עיניים לאישור מחזור הלוואה בגובה 1.1 מיליון שקל, שתיתן למערכת קצת אויר לנשימה, אלא שלמרות מאמציהם הרבים הם לא מצליחים לקבל אישור לנושא. "כרגע זה תקוע", מודים בקבוצה ומצפים לכסף כאוויר לנשימה, בעיריית עפולה טוענים שהנושא לא תקוע אלא לא אושר על ידי משרד הפנים.

דני אסולין (צילום חגאג רחאל)
דני אסולין (צילום חגאג רחאל)

"אנחנו עושים הכל כדי לפתור את הבעיה, אבל לצערי במדינת ישראל חצי שנה לפני בחירות הכל תקוע", אומר יושב ראש הקבוצה והאיש החזק במועדון, דני אסולין, שאומר כי הבירוקרטיה עלולה לפגוע בהפועל עפולה.

בקבוצה משבחים את מעורבותו של ראש העיר בפתרון הבעיה. "ישבנו אתו במספר פגישות, הוא עושה ככל יכולתו לעזור לנו, צריך לציין כי למרות שאנחנו לא מקבלים כרגע את הכסף, אנחנו עומדים בהתחייבויות לשחקנים ומשלמים להם את המשכורות".

מעיריית עפולה נמסר בתגובה: "העירייה והנהלת הקבוצה מחפשים פתרונות חלופיים, לאחר שמתן הערבות על ידי העירייה להלוואה שתיקח הקבוצה לא אושר על ידי משרד הפנים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות