fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושבים לעירייה: עזרו לנו למצוא את הכלבה שאבדה"

הפניה של בני הזוג נגעה ללבו של הממונה על פניות הציבור והוא העביר אותה לטיפול יחידת הפיקוח העירוני וביקש שיפקחו עין ויגלו ערנות במהלך הסיורים שלהם במידה ויתקלו בכלבה לאקי. סיפור היעלמותה של הכלבה הגיע גם ללשכתו של ראש העיר רונן פלוט וגם הוא נרתם לסייע וביקש מהפקחים להצטייד בתמונה של הכלבה ולנסות לאתר אותה במהלך עבודתם השגרתית.
הכלבה לאקי
הכלבה לאקי

עיריית נצרת עילית, באמצעות יחידת הממונה על פניות הציבור, מפעילה שירות וואטסאפ עירוני המאפשר לתושבים לשלוח תלונות גם באמצעות המכשיר הנייד ולצרף אליהם תמונות וסרטונים במידת הצורך באמצעות הוואטסאפ. הממונה על פניות הציבור, צ'רלי נטף, מקבל את הפניות ומטפל בהן אל מול הגורמים המקצועיים בעירייה. "רוב התלונות עוסקות בבעיות טכניות, כמו פינוי גזם, אשפה, מנורה שרופה בעמוד חשמל, הקמת רעש וכו'. תושבים מציגים את הבעיה והיא מטופלת באפון מיידי", סיפר  נטף.

 

הכלבה לאקי
הכלבה לאקי

ביום ראשון השבוע  נתקבלה הודעה לא שגרתית. רוזה  ויורם אזוואלוס, תושבי העיר שמתגוררים בשכונת מריו לזניק, ביקשו  עזרה בחיפוש אחרי הכלבה לאקי שהלכה לאיבוד. "לאקי יצאה מהבית ולא חזרה. היא מכירה את הדרך ותמיד חוזרת אחרי סיבוב קטן ולכן אנחנו מאוד מודאגים", סיפרו וציינו כי רק לפני זמן קצר לאקי הבריאה ממחלה. "והיעלמותה הפתאומית איננה מאפיינת אותה, מדובר בכלבה שחיה יחד אתנו וממש כמו בת בית. היא אומנם בת 12, מבוגרת אבל  בריאה וחזקה".

הפניה של בני הזוג נגעה ללבו של הממונה על פניות הציבור והוא העביר אותה לטיפול יחידת הפיקוח העירוני וביקש שיפקחו עין ויגלו ערנות במהלך הסיורים שלהם במידה ויתקלו בכלבה לאקי.

סיפור היעלמותה של הכלבה הגיע גם ללשכתו של ראש העיר רונן פלוט וגם הוא נרתם לסייע וביקש מהפקחים להצטייד בתמונה של הכלבה ולנסות לאתר אותה במהלך עבודתם השגרתית.

"הפחד הגדול שלנו שהייתה מעורבת בתאונת דרכים וקרה לה משהו רע, אנחנו מתפללים שימצאו אותה בריאה ושתחזור אלינו בשלום", סיכמו בני הזוג.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות