fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הצלחה למעצב השיער אושרי רביב מנצרת עילית בתחרות בינלאומית

"מרגיש גאווה גדולה", הוא אומר, "עצם המעמד להשתתף בתחרות כזו קשה, מול מתחרים מקצועיים וידועים שזכו בעבר באליפויות עולם היה מאוד מלחיץ ומרגש"
אושרי רביב
לא עוזב את העיר. אושרי רביב בתחרות (צילום: עצמי)
אושרי רביב
לא עוזב את העיר. אושרי רביב בתחרות (צילום: עצמי)

מעצב שיער מנצרת עילית, אושרי רביב (35) זכה להצלחה רבה בתחרות בינלאומית שהתקיימה באוניברסיטת תל אביב בשבוע שעבר. רביב שעוסק בתחום הספרות כמעט 20 שנה, השתתף בשבוע שעבר בתחרות OMC ישראל, בה בוחנים את כל מקצועות היופי בהשתתפות 28 מדינות. בין התחומים: פדיקור, מניקור, איפור ערב, איפור כלות וכמובן תסרוקות. רביב שהיה אחד מהנציגים הישראלים השתתף בשלוש קטגוריות שונות והגיע למקומות מכובדים. בקטגורית תסרוקת פנטזיה זכה במקום השני, בתסרוקת ערב קטף את המקום הרביעי ובתסרוקת כלה דורג במקום השמיני.

"אני מרגיש גאווה גדולה", הוא אומר, "עצם המעמד להשתתף בתחרות כזו קשה, מול מתחרים מקצועיים וידועים שזכו בעבר באליפויות עולם היה מאוד מלחיץ ומרגש. בזמן העבודה הרגשתי שזה חסר סיכוי, היו שם טכניקות מיוחדות ברמה מאוד גבוהה. נתתי כל מה שאני יכול מהניסיון שלי יחד עם המאפרת, תמי רביב שהבינה את המעמד עשתה עבודה מצוינת זה הצליח. העובדה שהתברגתי במקומות גבוהים הוכיחה לי הרבה".

האם חשבת לעזוב את נצרת עילית לטובת העיר הגדולה?
"התמיכה שקיבלתי מהלקוחות שלי, חיממה לי את הלב. כולם ידעו להעביר לי מסרים מעודדים, ידעו שאני ביום מאוד מיוחד ומלחיץ. גם אם אי פעם חשבתי לעזוב את העיר אחרי האהדה, התמיכה והאהבה שקיבלתי, אני לא הולך לשום מקום".

מה אתה מאחל לעצמך להמשך?
"זו הייתה תחרות ראשונה ומבחינתי השמים הם הגבול, אני מקווה להמשיך ולהצליח בתחום שלי, לייצר קולקציות חדשות ולפתח רעיונות מתוחכמים. הכי חשוב, אני מאחל לעצמי להישאר אותו אדם פשוט שהגיע מהמקום הפשוט והצנוע ולהמשיך הלאה. אני אדם של חלומות, התחרות הזו הייתה סוג של חלום ואני בדרכי לחלומות נוספים".

 כתבה: ענבר כהן

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות