fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצא את מותו, לאחר שהתהפך עם טרקטורון במעבר מים זורמים

מהמשטרה נמסר: "בשל הזרימה החזקה במקום וחוסר יכולת לנסוע בשטח הוצאתו מהמקום בו נמצא לקחה זמן. צוות מד״א ביצעו החייאה ברוכב אך בסוף קבעו את מותו".
הטרקטורון (צילום עצמי)
הטרקטורון (צילום עצמי)

מפגעי מזג האוויר הסוער. אתמול (שישי) בשעות הצהריים, התקבלה הודעה על שני רוכבי טרקטורון, שהתהפכו במעבר מים זורמים בעקבות הגשמים ליד מושב בלפוריה שבעמק יזרעאל, רוכב אחד חילץ את עצמו ורוכבי שני נעדר. למקום הגיעו לוחמי האש מתחנה מרחבית עפולה וכוחות גדולים של יחידות לחילוצים מיוחדים במחוז צפון כבאות והצלה וכוחות גדולים של משטרה, יחידות של ג'יפים, טרקטורונים ומד"א. בשטח הוקם חפ"ק לחיפוש אחר הנעדר בתנאי שטח קשים. לאחר שעה קלה נמצא הרוכב. לאחר שבוצעו בו פעולות החייאה, נאלצו אנשי מד"א לקבוע את מותו.

הטרקטורון שנתקע (צילום עצמי)
הטרקטורון שהתהפך (צילום עצמי)

מפקד תחנת כבוי עפולה, טפסר משנה מיקי כהן, שפיקד על כוחות הכיבוי במקום מסר כי "החילוץ נמשך זמן רב היות ותנאי השטח לא אפשרו מעבר והגעה מהירה ללכוד". מהמשטרה נמסר: "בשל הזרימה החזקה במקום וחוסר יכולת לנסוע בשטח הוצאתו מהמקום בו נמצא לקחה זמן. צוות מד״א ביצעו החייאה ברוכב אך בסוף קבעו את מותו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות