fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש העיר בית שאן נגד האופוזיציה

"מאד מאד כואב להם שגייסנו תקציב ענק של 1.2 מליון שקל מהמשרד לפיתוח נגד גליל לעיבוי אירועים ומופעים בעיר. זה כל כך כואב להם, לממורמרים האלה שהם הלכו להלשין לתקשורת, שבית שאן תחגוג השנה 70 שנה לשחרורה - ובענק"
רפי בן שטרית
רפי בן שטרית (צילום דוברות העירייה)

אומנים מהשורה הראשונה בישראל בעלות של מאות אלפי שקלים, ביניהם איל גולן, משה פרץ ואחרים, עתידים להופיע בית שאן בחודשים הקרובים, במסגרת חגיגות 70 שנה לעיר. אלא שגורמי אופוזיציה טוענים שהעיר בכלל בת… 69 ואין הצדקה לחגיגה כה בזבזנית ושהסיבה האמיתית לחגיגות היא הבחירות ההולכות וקרבות.

רפי בן שטרית
רפי בן שטרית

ראש העיר בית שאן, רפי בן שטרית, לא מבין על מה המומה: "ידעתי מראש שהקנאים יקפצו בראש. תוקפים אותנו על זה שאנחנו חוגגים 70 שנה לבית שאן. מבחינת, אנשי האופוזיציה, הקטנה מאד, בעיר לא מגיע לתושבי בית שאן לצפות ולראות את מיטב אומני ישראל בבית שאן. מאד מאד כואב להם שגייסנו תקציב ענק של 1.2 מליון שקל מהמשרד לפיתוח נגד גליל לעיבוי אירועים ומופעים בעיר. זה כל כך כואב להם, לממורמרים האלה שהם הלכו להלשין לתקשורת, שבית שאן תחגוג השנה 70 שנה לשחרורה – ובענק"

בן שטרית מבהיר: "לא רק שאני לא מתנצל שגייסתי תקציבים לאירועי תרבות – אני אפילו גאה על כך. חלפו התקופות שתושבי בית שאן הסתפקו בפירורים. מגיע לכם לראות את מיטב אומני ישראל. אתם לא סוג ב׳. מגיע לכם לחגוג בעיר שלכם, ושמכל הארץ יבואו (יש רכבת) לראות אומנים ומופעים בבית שאן. מי שלא רוצה לחגוג השנה, מוזמן לשבת בבית ולהמשיך להתמרמר עוד 16 שנה. התקציב כולו הוא תקציב ממשלתי, לא רק נגב גליל אלא גם ממשרדים נוספים.  כל התוכנית שהכנו תתבצע ותמומש במלואה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות