fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קרלוס רוס הדהים את הפועל נצרת עילית: רוצה הביתה

החלוץ הצ'יליאני שכבש שלושה שערים העונה ביקש לחזור לצ'ילי. בנצרת עילית ידרשו פיצוי כספי
רוס בפעולה. רוצה הביתה צילום: מיכאל מלכין

החלוץ הזר של הפועל נצרת עילית, קרלוס רוס, הדהים את ראשי הקבוצה כאשר ביקש להשתחרר בחלון העברות בינואר.

רוס נימק את בקשתו להשתחרר בטענה כי לא הצליח להתאקלם בישראל. הוא דובר ספרדית בלבד ולא מצליח לתקשר עם איש. יחד עם זאת, בקבוצה לא ממהרים לקנות את הסיפור וחושדים כי יש לו הצעה מקבוצה דרום אמריקאית והוא מבקש לשחק באזור הטבעי שלו. לנצרת עילית יש אופציה על השחקן גם לעונה הבאה ולשחקן הובהר כי הקבוצה שתבקש לקלוט אותו תצטרך לשלם פיצוי לנצרת עילית.

רוס בפעולה. רוצה הביתה צילום: מיכאל מלכיןרוס בפעולה. רוצה הביתה צילום: מיכאל מלכין

רוס התאקלם היטב בקטע המקצועי. הוא כבש העונה 3 שערים ב- 13 משחקים בהם שותף. הוא התגורר בדירה שכורה שהמועדון העמיד לרשותו בסמוך לאצטדיון גרין ונהג להגיע לאימונים ברגל. לפני כחודשיים הצטרפה אלי חברתו קמילה, דבר שהוסיף לשקט הנפשי שלו. בנצרת עילית מספרים כי מדובר באדם מופנם ומנומס, אחד שבקושי השמיע את קולו בחדר ההלבשה. "הוא מקצוען, בא לעסוק בכדורגל נטו", מסבירים גורמים בסביבתו.

מי שאימץ אותו היה אוסבלדו גולדשטיין, אוהד הקבוצה שכבר שנים רבות משמש כמאמץ הלא רשמי של השחקנים מדרום אמריקה בנצרת עילית ובכל קבוצות העמק. כאשר הקבוצה שיחקה באזור המרכז, נהגו רוס וחברתו להמשיך לסופ"ש אצל סוכנו בתל אביב.

כעת מתאמנים בקבוצה יבגני סידורנקו ממולדובה וכן סאני עמנואל מניגריה, שבעונה שעברה שיחק במשך חוד שאחד בלבד בבית"ר ירושלים ולא ברור באיזה כושר הוא נמצא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות