fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרס המתנדב המצטיין לרז זינו מנצרת עילית

מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך: ״רז מהווה דוגמא ומודל לכולנו לערבות הדדית ונתינה ללא גבולות״

 

רז זינו, תלמיד בית הספר אורט שרת בנצרת עילית זכה בפרס המחוזי למתנדב המצטיין על שם אלעד ריבן בשבוע שעבר. באורט אלון, בניהולה של סיגל בגר, אומרים כי זינו הוא בן נוער בעל אחריות אישית עצומה, המונע מאידאולוגיה אמיתית לעשות שינוי חברתי ותרבותי.

בטקס קבלת ההצטיינות נכחו נשות החינוך המיוחדות של בית הספר: סיגל ברגר המנהלת, המחנכת פרח אברג׳יל לצד מוניקה דודלזק, רכזת אורטוב.

 

מעניקים תעודת הוקה לרז צילום עצמי
מעניקים תעודת הוקה לרז צילום עצמי

בבית הספר קראו לתלמידים: ״תמשיכו להתנדב ולקחת חלק פעיל בחיי הקהילה שלכם ושלכן. יותר מתמיד- עכשיו זה הזמן לשנות באמת את החברה הישראלית״.

מ״מ ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, נתנאל טויטו מפרגן: ״רז מתנדב מגיל קטן ותורם לחברה ולקהילה בנצרת עילית. חלק מתרומתו האדירה היא במסגרת ״כנפים של קרמבו״ בההתחיל כמדריך והיום מוביל את כל תחום התפעול והלוגיסטיקה. מעבר לכנפיים של קרמבו רז לוקח חלק פעיל במועצת הנוער היישובית וביחד עם חבריו הם מובילים מזימים חשובים למען העיר והנוער. זכיתי להכיר את רז בכל פעילותו הברוכה ואוכל להעיד ולציין שמדובר בבחירה ראויה מאוד, מדובר בנער איכותי, ערכי שחושב קודם כל על החברה לפני הכל. שמחתי על הזכות לבשר לו על זכייתו באופן אישי יחד עם מנהלת קריית החינוך סיגל ברגר, מנהלת החטיבה פרח וסגנית מנהלת אגף החינוך מרב ששון אמויאל. רז מהווה דוגמא ומודל לכולנו לערבות הדדית ונתינה ללא גבולות״.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות