fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פרסי מצוינות הוענקו בית חולים העמק

הוענק ל-4 עובדות, דנה קנרש סגנית מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה, ברכה יוספי, אחות אחראית במחלקה פנימית א', צביה דוד, מזכירה רפואית באולטרסאונד נשים, וברוריה קורלרו, אחות מרכזת תחום בטיחות המטופל. פרס המתנדבת המצטיינת הוענק לאסתר אוברמן ב
המצוינים של בית החולים (צילום דוברות העמק)
המצוינים של בית החולים (צילום דוברות העמק)

פרסי מצוינות חולקו השבוע במרכז רפואי העמק לעובדים ולצוותים מצטיינים, בטקס המצויינות הארצי שמתקיים מידי שנה בסמוך ליום העצמאות.

פרס מצוינות אישי הוענק ל-4 עובדות, דנה קנרש סגנית מנהלת היחידה לתזונה ודיאטה, ברכה יוספי, אחות אחראית במחלקה פנימית א', צביה דוד, מזכירה רפואית באולטרסאונד נשים, וברוריה קורלרו, אחות מרכזת תחום בטיחות המטופל.

המצוינים של בית החולים (צילום דוברות העמק)
המצוינים של בית החולים (צילום דוברות העמק)

פרס המתנדבת המצטיינת הוענק לאסתר אוברמן בת 80 מקיבוץ לביא המתנדבת במכון האונקולוגי ומסייעת לחולי הסרטן.

פרסים על ניהול לפי יעדים הוענקו למחלקת נשים ומיון נשים בניהולו של ד"ר שבתאי רומנו, למחלקה פנימית ב' בניהולו של ד"ר אורון עילם, למכון הגסטרו בניהולו של פרופ' איאן גרלניק ולצוות המעבדה בניהולו של דר' ראול קולודנר.

פרסים נוספים של ציון לשבח הוענקו למחלקת הביטחון של מרכז רפואי העמק בניהולו של אמיר נצ'רניקוב, ופרס ציון לשבח על הטמעת גישה חדשנים להולכת קשישים במחלקות פנימיות א' ו ב' הוענקו לצוותי כוחות העזר בניהולם של האחות האחראית בפנימית א' ברכה יוספי והאח האחראי בפנימית ב' איאד כבהה.

פרס המצוינות בשירות הוענק לצוות המכון לאיזוטופים, למחלקה כירורגית א' ולצוות היחידה לריפוי בעיסוק.

מנהלת בית החולים פרופ' אורנה בלונדהיים נשאה דברים במהלך הטקס ואמרה שהיא גאה להעניק את פרסי המצויינות למחלקות, ליחידות ולעובדים שהמצויינות בעבורם היא דרך חיים והמסירות לעבודה ולמטופלים היא נר לרגליהם, וכי במרכז רפואי העמק קיימת אווירה של מצויינות לאורך כל השנה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות