fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"שישה ניצחונות ואנחנו בליגת העל"

עם האוכל בא התיאבון. גיזי דורבור חושב קדימה. עוד לא הספיק לחגוג הישארות בליגה אחרי שתי ירידות רצופות והוא כבר מפנטז על הליגה של הגדולים, ומאמין שהפועל עפולה יכולה להדביק את הפער
גיזי דורבור
גיזי דורבור (צילום כפיר בזק)

בדיוק לפני שבועיים, באצטדיון העירוני באשקלון, חגה הפועל עפולה הישג מדהים: במחזור האחרון של הליגה הסדירה הצליחה העולה החדשה לליגה הלאומית, להשתחל לפליאוף העליון. את השמחה של אנשי עפולה קשה לתאר במילים, אבל היה שם אחד ששמח במיוחד: הליברי גיזי דורבור, שחקן הנשמה של הפועל עפולה. הסיבה למסיבה: אחרי שתי ירידות ליגה רצופות, הוא סוף סוף הוא נשאר בליגה ובגדול.

דורבור בן ה- 27 משחק כבר חמש שנים בארץ, כולן בליגה הלאומית. לפני כן שיחק בהפועל כפר סבא (עונת 2012/13), בהפועל הרצליה (שנתיים ) ובמכבי בת ים בת ים (עונת 2009/10). עם כפר סבא והרצליה ירד מהליגה הלאומית לליגה א'. "חגגנו אחרי המשחק באשקלון, זה היה משהו מיוחד", מסביר דורבור, "אני שמח לא רק עבורי אלא גם עבור הקבוצה והעיר".

גיזי דורבור
גיזי דורבור (צילום כפיר בזק)

ההחתלה לא הייתה טובה.
"נכון, הייתה לנו התחלה קשה, אסור לשכוח שזו קבוצה חדשה בליגה חדשה, אחר כך התחברנו, השתפרנו והגענו לפליאוף העליון".

מה היה קורה אם הייתם פותחים את העונה בכושר של החודשיים האחרונים?
"ללא ספק היינו מדברים היום על ליגת העל, למרות שאני חושב שאנחנו עדיין מסוגלים לעשות זאת ולסיים במקום השני ממנו עולים או השלישי שמוביל לפליאוף. היום אנחנו בכושר טוב, משחקים טוב, שישה ניצחונות בשישה משחקים ואנחנו בליגת העל".

לפני שבועיים רק התפללתם להישאר בליגה
"נכון, וזה מה שיפה בכדורגל".

איך התחברת לעיר עפולה, אחרי שגרת באזור המרכז
"נכון שבאזור המרכז יש יותר אפשרויות לבילוי ושם הכל קורה, אבל בעפולה יש אנשים מיוחדים והתחברתי אליהם מאוד".

מה קורה איתך בעונה הבאה?
"אני אוהב את האנשים בעפולה, אבל אני לא יודע מה יהיה. את זה תצטרך לשאול את הסוכן שלי, שחר גרינברג, הוא יודע יותר טוב ממני".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות