fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רשת פרופורציה פותחת סניף בעפולה בהשקעה של חצי מיליון שקלים

טיפול קוסמטי
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

רשת מרפאות פרופורציה, המובילה את תחום הרפואה האסתטית בארץ, ממשיכה להתרחב, ופותחת את הסניף ה- 12 שלה בעפולה, על מנת לתת מענה לביקוש הגדול מאזור הצפון. הסניף משתרע על כ – 180 מ"ר. השטח הושכר לשלוש שנים בעלות של 60 שקל למ"ר. עם אופציה להארכת השכירות לעוד 10 שנים.

לשם מיתוגו של הסניף החדש והתאמתו לסטנדרטים האיכותיים הגבוהים של הרשת הושקעו כ- 500,000 ₪. בסניף החדש יפעלו מרפאות חדשניות של מחלקות הניתוחים הפלסטיים, הטיפולים האסתטיים כולל טיפולים לעיצוב הפנים ולעיצוב וחיטוב הגוף, הסרות שיער בלייזר וטיפולים להעלמת ורידים. כל הטיפולים מבוצעים על ידי רופאים מקצועיים ומנוסים במיוחד, ועם המכשור המתקדם בתחום.

אבי שלום, מנכ"ל רשת מרפאות פרופורציה: "רשת פרופורציה המובילה את התחום האסתטי בארץ מזה שלושה עשורים ממשיכה להתרחב. ל 11 הסניפים הקיימים של הרשת ברחבי הארץ, הוספנו סניף חדש גדול ומרווח בעפולה, על מנת שנוכל לעמוד בסטנדרטים הגבוהים ובביקוש הרב לטיפולים מתושבי העיר ואזור הצפון כולו".

הסניף ממוקם ברח' יהודה הנשיא 18, עפולה וינוהל על ידי ורד לוי.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות