fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל הפועל עפולה בדרך החוצה

מנהל הפועל עפולה בעונה החולפת, יוסי כהן, מתומכי ראש העיר הקודם, מבין שככל הנראה הגיע לסוף דרכו במועדון. "בחרתי באבי אלקבץ, נכון שהייתי פעיל מושבע, אבל נכון שאמרו גם שאין פוליטיקה בספורט?", הוא תוהה
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן (צילום: עצמי)
זעזוע נוסף. יוסי כהן (צילום: עצמי)
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן (צילום: עצמי)
מנהל הפועל עפולה יוסי כהן (צילום: עצמי)

חברי ההנהלה החדשים של הפועל עפולה, אלו שהלכו עם יצחק מירון, מתדפקים על הדלת כבר שבועות ארוכים. כניסתם למערכת היא שאלה של זמן בלבד. מנגד, ברור שהשרידים של תומכי ראש העיר הקודם, אבי אלקבץ, עתידים לעזוב בקרוב מאוד. אחד מאלה הוא מנהל הקבוצה, יוסי כהן, האיש שזוכה להערכה רבה ברחוב הספורטיבי, אבל כנראה שלא מספיק בקרב תומכי מירון, שעתיד לעזוב את הקבוצה.

על התפקיד של יוסי כהן, שאגב עבד במשרה חלקית וזעומה, יש קופצים רבים ולא ירחק היום בו ימונה מנהל חדש. בינתיים הוא ממודר, מחוץ למערכת, לא מעורב בהכנות לעונה הבא, כאילו סממנים לו את הדרך החוצה. כהן מבין היטב את הסימנים ואת הרמזים.

יוסי כהן רואה את הנולד ואומר: "אז נכון, בחרתי באבי אלקבץ, נכון שהייתי פעיל מושבע, אבל נכון שאמרו גם שאין פוליטיקה בספורט, האומנם?".

לדברי יוסי כהן: "להערכתי ולפי הסחבת אני מבין את גזר דיני".

דף האוהדים הרשמי של הפועל עפולה, מיהרו להוציא הודעה לפיה: "אנחנו פשוט אוהבים אותך ולא נוותר עליך. אנחנו אומרים לך תודה על מי שאתה, תמשיך לעבוד כמו שאתה ותמשיך לעשות למעננו".

מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, מסר בתגובה כי עדיין לא התקבלה החלטה בנושא יוסי כהן.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות