fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כמה תינוקות נולדו בעמק בשנת 2014?

המרכז הרפואי העמק (צילום דוברות העמק)
המרכז הרפואי העמק (צילום דוברות העמק)
בית חולים העמק
90 שנות בריאות. המרכז הרפואי העמק בעפולה. צילום באדיבות דוברות המרכז

בשנת 2014 חל גידול משמעותי בפעילות הרפואית במרכז רפואי העמק שבעפולה. עלייה נרשמה בכמות הלידות, הניתוחים, הצנתורים, בכמות הביקורים במכונים ובמרפאות המקצועיות ובמספר הפונים אל המרכז הרפואי. במקביל, מוביל מרכז רפואי העמק בסקרים שבדקו השנה את שביעות הרצון של המטופלים מהמקצועיות ומהיחס של רופאים, אחיות וצוותים מטפלים, ביחס לבתי חולים אחרים.

במקום הראשון בסקרים אלה נמצאות מחלקות האשפוז ומערך חדרי הלידה, יולדות ומחלקת התינוקות.  בשנת 2014 התקבלו במרכז רפואי העמק לא פחות מ- 450 מכתבים המביעים את הערכת המטופלים והמאושפזים לצוותים שטיפלו בהם במחלקות, במיון ובמכונים ובמרפאות השונות במרכז הרפואי.

גידול נרשם בכמות הלידות במרכז רפואי העמק בשנת 2014, שמוסיף להוביל בכמות הלידות בעמקים ובגליל, ונולדו 4201 תינוקות ובהם 110 לידות של תאומים ואפילו לידה של שלישייה. בשנה האחרונה חלה עלייה משמעותית בכמות ניתוחים הקיסריים שבוצעו בגישה טבעית "עור לעור", שבה יולדות שנאלצות לעבור ניתוח קיסרי מסיבות רפואיות יכולות עדין להיות פעילות במהלך הניתוח, ומיד עם הוצאת התינוק הוא מונח על האם כדי לאפשר את החיבור הראשון עם התינוק, וזאת בשעה שהמנתחים מסיימים את תפירת הרחם.

בשנה זו התקיימה היערכות של צוותי הרופאים והאחיות למעבר הקרוב לבניין הרב תכליתי שבו יחנכו ב-2015 חדרי הלידה החדישים בצפון, ומחלקות יולדות ותינוקות.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות