fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יובל שאוט ביקש להשתחרר מהפועל עפולה

שאוט זעם על העונש שקיבל בעקבות התקרית במשחק מול הקבוצה מקזחסטן. לדעתו חלקו בתקרית היה מזערי ולא היה צריך לקבל עונש דומה לזה של גבע ברקאי. שאוט טען כי אינו מרגיש גיבוי מההנהלה בעקבות החלטת ועדת המשמעת
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
. יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

שחקן הבית הבכיר של הפועל עפולה, יובל שאוט, פנה בתחילת השבוע להנהלת הקבוצה וביקש להשתחרר בחלון העברות בחודש ינואר. הבקשה נפלה על הנהלת הקבוצה ועל המאמן, ירון הוכנבוים, כרעם ביום בהיר, שכן הם מתחבטים בבעיות קיומיות, וזה הדבר האחרון שהם צריכים לאחר שבקיץ עשו מאמצים רבים להחזיר אותו מהפועל עכו, שם הייתה לקבוצה אופציה עליו לעונה נוספת.

הרקע לבקשת העזיבה היה החלטת ועדת המשמעת של הקבוצה בנושא העימות של שאוט עם הבלם גבע ברקאי, בשבוע שעבר במהלך משחק האימון נגד שחטאר קרגנדי מקזחסטן, שהתקיים במגרש האימונים של מלון דן קיסריה.

ישאר או יעזוב? יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
ישאר או יעזוב? יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

מהנהלת הקבוצה נמסר: "וועדת המשמעת של המועדון החליטה לקנוס בסכום של אלפיים שקלים על תנאי את יובל שאוט וגבע ברקאי על כל עבירת משמעת עד סוף העונה. כמו כן יזמינו השניים את הקבוצה לארוחת גיבוש משותפת".

אלא ששאוט זעם. הוא טען בפני מקורביו כי חלקו בפרשה היה מזערי ולא ציפה לקבל את אותו העונש כמו גבע ברקאי, שלדעתו היה האשם העיקרי בתקרית המילולית ביניהם. כמו כן טען שאוט, כי ציפה ליחס אחר כלפי שחקן בית מוביל, וכי התאכזב מהתנהלות ההנהלה בפרשה. שאוט טען כי אינו מרגיש גיבוי מההנהלה בעקבות החלטת ועדת המשמעת.

בהפועל עפולה משוכנעים כי דבריו של שאוט נאמרו בעידנא דריתחא וכי הוא לא יממש את בקשתו לעזוב. "הפועל עפולה חשובה לו, הוא יודע שהמועדון נמצא בתקופה לא טובה", הוא לא ימהר לעזוב דווקא עכשיו", אמרו בעפולה.

שאוט שיחק ביום שני במשחק ההפסד נגד הפועל אשקלון. "שאוט הוא חלק בלתי נפרד מהפועל עפולה ואסור לאפשר לו לעזוב", מסכמים בעפולה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות