fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה רוצה לקרב את האוהדים לקבוצה

התפילה של שחקני הפועל עפולה בכותל המערבי רגע לפני ההפסד לבית"ר ירושלים לא ממש עזרה. למרות זאת הם מסכמים שהייתה "אווירה מחשמלת". בשבוע הבא ההנהלה תקיים פגישה עם אוהדי הקבוצה. המנכ"ל תומר רחמים: "זה לא שיש ריחוק מהאוהדים, אבל אנחנו רוצים לשתף אותם במה שקורה"
מפגש לרגל פתיחת העונה
מפגש לרגל פתיחת העונה. שחקני הפועל עפולה (צילום: חג'אג רחאל)

כדורגלני הפועל עפולה עלו אתמול לבירה. הם קיימו משחק אימון נגד בית"ר ירושלים, יצאו לארוחת ערב מגבשת, אבל שיאו של הביקור היה בכותל המערבי, שם השתתפו בסליחות, רגע לפני החגים. "הייתה אווירה מיוחדת, מחשמלת", אמר אחד השחקנים. "הייתה אווירה מדהימה, השחקנים נהנו", מסביר המנכ"ל תומר רחמים. במשחק עצמו אגב, הפסידה עפולה 2-0.

ביום רביעי הקרוב תקיים ההנהלה מפגש של הצוות הניהולי מקצועי והשחקנים עם אוהדי הקבוצה. היו שטענו כי הדבר נעשה כדי לנסות לקרב את האוהדים, שלא כל כך מזדהים עם הקבוצה, בשל לגיון הזרים שנחת בה העונה.

המנכ"ל תומר רחמים מסביר את ההחלטה: "זה מפגש לרגל פתיחת העונה, אנחנו רוצים לקרב את האוהדים, זה לא שיש ריחוק מהם, אבל אנחנו רוצים לשתף אותם במה שקורה, לשמוע אם יש להם שאלות או בקשות, אנחנו רואים באוהדים חלק חשוב בקבוצה".

אוהדי הפועל עפולה דווקא התלהבו מהיוזמה, ואמרו כי זו פעם ראשונה מזה שנים רבות שמתייחסים אליהם, שומעים אותם, ומבקשים לדעת מה הם חושבים על הקבוצה. "בכל מקרה, יוזמה כזו יכולה רק לקרב, סיכם אחד האוהדים הוותיקים.

 מפגש לרגל פתיחת העונה
מפגש לרגל פתיחת העונה. שחקני הפועל עפולה (צילום: חג'אג רחאל)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות