fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה: נבדקה אפשרות להקים קבוצת אוהדים

המודל היה קבוצות האוהדים קטמון, אוסישקין וקביליו יפו. אלא שאף אחד לא מיהר לפתוח את הארנקים ולשלם 1,000 שקל דמי חברות, מה גם שאין ספונסר רציני באופק
הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפועל עפולה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מנכ"ל הפועל עפולה תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)
מנכ"ל הפועל עפולה תומר רחמים (צילום: דובורת הפועל עפולה)

לא סוד שהנהלת הפועל עפולה ומרבית אוהדי הקבוצה מזוהים עם ראש העירייה היוצא אבי אלקבץ ובקרב ההנהלה והאוהדים חשש גדול מניקוי אורוות של ראש העירייה הנכנס.

בימים האחרונים ובחדרי חדרים הועלתה בקרב האוהדים ובברכת הדרך של ההנהלה, רעיון שאם היה מצליח, היה עשוי למנוע את רוע הגזירה: קבוצת אוהדים שתנהל את הקבוצה.

גורם בהפועל עפולה אומר: "המודל היה קבוצות האוהדים של קטמון, אוסישקין בכדורסל, קביליו יפו. דובר על כל אוהד שיתרום 1,000 שקל מכיסו פלוס גיוס משקיע רציני. זה מודל שיכול לעבוד בקבוצות עם מסורת וקהל גדול, לא בטוח שבעפולה".

אלא שמהר מאוד הרעיון ירד מהפרק, לאחר שהבינו כי כמעט ואין אוהדים שיהיו מוכנים לתרום כספים מכיסם, מה גם שאין ספונסרים שיהיו מוכנים להשקיע בקבוצה. "כשהיה לנו גיבוי של ראש העיר אבי אלקבץ הספונסרים לא עמדו בתור, אז למה שעכשיו יתרמו", תהה גורם פסימי. כך או כך, בהנהלה ובקרב האוהדים ירדו מהר מאוד מהרעיון.

בינתיים ראש העירייה הנבחר יצחק מירון, שולח להנהלת הפועל עפולה מסרים מרגיעים, לפיהם אין בכוונתו להתערב בניהול הקבוצה ולשנות את מבנה ההנהלה, אולם גורמים ספורטיביים בעמק יודעים לספר כי זו שאלה של זמן בלבד עד שזה יקרה.

קפטן העבר של מכבי עפולה, מיכה סילקו, ששמו הוזכר כמי שעשוי לנהל את הקבוצה יחד עם יאיר דוד מבזק, אומר ש"כרגע הכל בגדר שמועות, אף אחד לא דיבר אתי, מירון טרוד בענייני הקואליציה שלו וזה יותר חשוב מהפועל עפולה, אני יודע שמוזכרים עוד שמות, כמו משה גואטה, פרדי חייט וקלוד דהן, אבל אני לא מאמין שהעונה מירון יעשה שינויים".

לדברי מיכה סילקו, "אני לא יודע מה התוכניות של מירון לגבי הקבוצה, אבל לפי מה שאני מבין הוא מדבר על איחוד או על מציאת ספונסר שינהל את הקבוצה. אני מעריך שההנהלה הנוכחית תסיים את העונה".

בנתיים, לפני זמן קצר הפסידה הקבוצה 2:4 במשחק אימון נגד מכבי חיפה. שחר סימנטוב (פנדל) וחסיב אבורוקון כבשו לזכותה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות