fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עפולה דורשת 100 אלף שקלים מהקפטן גיא צרפתי

עפולה טוענת כי קפטן אסי גלבוע הפר הסכם כאשר התחייב לשחק בקבוצה אך חזר בו * צרפתי: "היה לי פתח יציאה מההסכם וזה מה שעשיתי"
ה גיא צרפתי
. צרפתי (צילום: יצחק סולומון)

הפועל עפולה שיגרה השבוע מכתב התראה לקפטן אסי גלבוע, גיא צרפתי, ובו דרישה לתשלום 100 אלף שקלים על הפרת הסכם, וזאת עד ליום רביעי, 31 לחודש.

כדורגלן העונה גיא צרפתי
הקפטן. צרפתי צילום: יצחק סולומון

באמצעות עו"ד אלי מלול, טוענת הפועל עפולה כי ב- 20 במאי השנה נחתם הסכם בין הצדדים, לפיו צרפתי ישחק בהפועל עפולה בעונה הנוכחית. בעפולה טוענים כי כל תנאיו הכספיים של השחקן סוכמו, וניתנה לו אופציה להשתחרר מההסכם עד 22 במאי, יומיים אחרי החתימה על זיכרון הדברים.

בעפולה טוענים כי חלף המועד וצרפתי לא הודיע להם על מימוש האופציה להשתחרר מההסכם. "משכך הרי שניתן לקבוע באופן חד משמעי כי החוזה בינך ובין מרשתי תקף", קובע עו"ד מלול.

במכתב הדרישה של הפועל עפולה נטען כי רק ב- 23 בחודש, שחל צרפתי מסרון למנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, בו הודיע לו כי החליט לחזור בו מהסיכום שהושג.

"כל הניסיונות של רחמים להסביר לך כי חזרתך מהחתימה מעמידה את הפועל עפולה אל מול שוקת שבורה לא צלחו ואתה המשכת בשלך וטענת כי אתה לא מעוניין לקיים את החוזה", טוענים בעפולה וקובעים: "אין ספק כי מדובר בהפרת חוזה חתום ותקף וכי הפרת החוזה מצדך גרמה לקבוצה נזקים כבדים".

"לא קיבלתי שום מכתב דרישה מהפועל עפולה", אומר בתגובה גיא צרפתי.

הכתבה המלאה תתפרסם במדור הספורט של ידיעון עפולה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות