fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

החזון של אלקבץ: תוך חמש שנים הפועל עפולה באירופה

זה היעד שהציב ראש עיריית עפולה, אבי אלקבץ, לקבוצת הכדורגל הפועל עפולה, שפותחת את עונתה הראשונה בליגה הלאומית
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)
ראש עיריית עפולה אבי אלקבץ
"אני אנצח". אבי אלקבץ (צילום: קרן אקריש)

"אחרי שהגשמנו את החלום הקודם ועלינו לליגה הלאומית, הצבנו חלו חדש: תוך שלוש שנים עפולה תהיה בליגת העל, אחרי שהיא תבסס את קבוצת הנוער שלה, שתספק שחקנים לקבוצה הבוגרת, ולא מאוחר לחלום שתוך חמש שנים גם עפולה תגיע לאירופה ואירופה תגיע לעפולה", כך הצהיר ראש עריית עפולה, אבי אלקבץ, במסיבת עיתונאים שקיימה הקבוצה ביום ראשון, לרגל פתיחת העונה הראשונה של הקבוצה בליגה הלאומית.

על מטרות הקבוצה בעונה הקרובה אמר אלקבץ: "התפקיד שלנו לשלב שחקנים מהנוער, זה רצון של האוהדים ומטרה של המועדון והתפקיד שלנו זה לתת להם את ההזדמנות. כשהשחקן יקבל את ההזדמנות הוא יצטרך לקבל אותה בשתי רגליים ויוכל למצוא את עצמו בהרכב בזכות, בדיוק כפי שעשה מתן נחמני. בשנה שעברה. סוף סוף יש לשחקני הבית את ההזדמנות".

בעוד חודשיים יהיו בחירות, הקבוצה עלולה להיפגע אם לא תמשיך?
"אני אנצח. אין לי ספק שכל מתענייני הספורט יעשו את החושבים שלהם, אני משקיע בספורט בשמונה השנים האחרונות וזאת הזדמנות נהדרת עבור העיר לקבל חשיפה חיובית ואטרקטיבית ואני מאמין בדרך הזאת ושזאת דרך מנצחת".

מהי הצלחה?
"נכון שהיא נמדדת ביציעים אך לא רק. אני רואה מספר פרמטרים שמראים הצלחה. מספר צופים ביציע זה בהחלט מדד אך לא פחות חשוב זה הילדים שמצטרפים לבית הספר לכדורגל וענפי ספורט נוספים ובונים לעצמם עתיד וזה קורה שהקבוצה אטרקטיבית. ויש להוסיף כמובן את החינוך דרך הספורט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות