fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

האם הפועל עפולה זקוקה לשלושה שוערים תחת חוזה?

מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)
מאיר כהן ( צילום: חגאג רחאל)

הפועל עפולה החתימה בסוף השבוע את שוער הפועל בית שאן בשנתיים האחרונות, אוהד דוד. רבים הרימו גבה לנוכח העובדה שהפועל עפולה כבר החתימה את השוער הבכיר מאיר כהן ואת שוער העתיד של המועדון גל ברזני.

מאיר כהן
מאיר כהן (צילום: יצחק סולומון)

יש לציין כי בשלהי העונה החולפת, הגיע מאמן הפועל עפולה, ירון הוכנבוים, לצפות באוהד דוד במשחק נגד הפועל דליית אל כרמל. זה לא היה אחד המשחקים הטובים של דוד, הוא ספג חמישה שערים, חלקם באשמתו הישירה, והוכנבוים הגיע למסקנה שדוד עדיין איננו כשיר להחזיק קבוצה בליגה הלאומית. אוהד דוד מיועד להיות שוער המשנה של מאיר כהן הוותיק.

אי אפשר להתעלם מכך שאביו של השוער היה אחד הפעילים הבולטים במחנהו של ראש העיר יצחק מירון.

גורם בעפולה: "יש כאלה שחושבים שהכי טוב מבחינת אוהד היה להמשיך בבית שאן, שם היה שוער ראשון והייתה לו משכורת יפה, אבל אני סבור שהמעבר שלו לעפולה יעשה רק טוב לקריירה שלו. הוא בחור צעיר ומוכשר, עם המון פוטנציאל, למאיר כהן אין עוד הרבה שנים לשחק, אוהד הוא עפולאי שיחכה למעידה של מאיר כהן, והפועל עפולה תרוויח שוער לעוד המון שנים".

מנכ"ל הפועל עפולה, תומר רחמים, אומר ש"גל ברזני סיים גיל נוער ויש לו כרטיס ביד. הנהלת המועדון רואה בו פוטנציאל לעתיד, רוצה להשאיר אותו במועדון ולכן הוא הוחתם לשלוש שנים. נאמר לו שבמידה ותהיה לו הצעה מקבוצה אחרת הוא יושאל".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות